Orlen Paczka

Tanie przesyłki punktowe dla firm

Nadaj przesyłkę w Orlen Paczce
orlen paczka

Niskie ceny na przesyłki punktowe

Przesyłki Orlen Paczka w wygodnych rozmiarach

  • Gabaryt S

    wymiary 60x38x8 – 9,13 zł netto;

  • Gabaryt M

    wymiary 60x38x19 – 9,60 zł netto; 

  • Gabaryt L

    wymiary 60x41x38 – 10,51 zł netto.

Oszczędzaj czas i pieniądze

Przesyłki punktowe dla firm

  • Korzystniejszy cennik

    Dzięki dobrym relacjom z przewoźnikami, Apaczka.pl jest w stanie negocjować lepsze ceny dla swoich klientów, co oznacza, że nadanie przesyłki za pośrednictwem tej platformy logistycznej może być tańsze niż bezpośrednie złożenie zlecenia u przewoźnika. 

  • Śledzenie wszystkich przesyłek w jednym miejscu

    Intuicyjny Panel Klienta umożliwia śledzenie statusu wszystkich nadanych paczek, reagowanie w przypadku wyzwań, analizowanie statystyk. Jeśli Orlen Paczka to tylko jeden z wielu przewoźników, z którymi współpracujesz, możesz w jednym miejscu posiadać statystyki wszystkich przesyłek nadanych za pośrednictwem wielu firm. 

  • Brak zobowiązań

    Nie mamy minimów wysyłkowych, nie wymagamy podpisywania umów, nie pobieramy opłat za korzystanie z panelu. Oferujemy Ci dedykowanego Opiekuna Klienta, który Cię wesprze we wszystkich procesach oraz wygodną formę rozliczenia postpaid lub prepaid, w zależności od Twoich preferencji. 

  • Rozwiązania technologiczne dla Twojego biznesu

    Chcesz, aby mail ze statusem przesyłki przekierowywał do Twojej strony WWW lub na profil na Instagramie? Nie ma problemu. Interesuje Cię automatyzacja procesu nadawania? Też chętnie pomożemy. 

Załóż darmowe konto i bezpłatnie wyceń przesyłkę Orlen Paczką

Korzystaj z intuicyjnego formularza nadawania przesyłek

Załóż bezpłatne konto

Orlen Paczka – oferta i cennik

Cennik Orlen Paczka – usługi podstawowe

Paczki nadawane Orlen Paczką na trasie punkt-punkt będą kosztowały od 9,13 zł do 10,51 zł netto w zależności od wybranego gabarytu. 

Wyróżniane są trzy gabaryty: 

Każda paczka może ważyć maksymalnie 25 kilogramów

Cennik pełni funkcję wyłącznie informacyjną i nie stanowi oferty handlowej, zgodnie z przepisami zawartymi w Art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego. Dokładny koszt przesyłki zostanie określony po zalogowaniu się do Panelu Klienta i podaniu wszystkich niezbędnych parametrów przesyłki. 

Warto również, abyś pamiętał, że przewoźnik ma prawo do sprawdzenia, czy podane parametry paczki (waga, wymiary, rodzaj opakowania) odpowiadają rzeczywistości, a także czy zrealizowano wszystkie zamówione usługi. W niektórych sytuacjach mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty. Przykładem mogą być kwestie takie jak nadawanie na liście ręcznym czy zwrot do nadawcy, 

Dokładne informacje dotyczące usługi znajdziesz w regulaminie oraz cenniku przewoźnika, który odpowiada za realizację zlecenia. 

Cennik Orlen Paczka – usługi i opłaty dodatkowe

Cennik Orlen Paczka uwzględnia pewne opłaty dodatkowe, które mogą mieć zastosowanie w przypadku obsługi przesyłki przez przewoźnika. Z dodatkową opłatą mogą się liczyć np. osoby, które: 

Usługa płatności za pobraniem wiąże się z opłatą rzędu 2,44 zł. W przypadku zwrotu niedoręczonej przesyłki opłata wyniesie 100% oryginalnej ceny nadania. Nic nie zapłacisz natomiast za doręczenie przesyłki do osoby prywatnej zamiast do punktu. Nie ma też konieczności uiszczania opłaty paliwowej. 

Pozostałe usługi dodatkowe:

Ceny za usługi dodatkowe są widoczne w Panelu Klienta, po wybraniu przewoźnika w zakładce Mój cennik.

Na co składa się cena przesyłki Orlen Paczka

Na koszt paczki nadawanej za pośrednictwem tego przewoźnika składa się kilka zmiennych: 

Wyszukaj punkty odbioru Orlen Paczki

W Orlen Paczka przesyłkę możesz nadać w prawie 10 tys. punktach rozlokowanych w całej Polsce, m.in. w kioskach RUCH-u czy na stacjach paliw. Aby znaleźć ten znajdujący się najbliżej interesującej Cię lokalizacji, skorzystaj z mapy widocznej w formularzu nadania w Panelu Klienta. Po podaniu parametrów przesyłki i adresu nadawcy będziesz miał możliwość przejścia do mapy, na której znajdziesz wszystkie dostępne w okolicy lokalizacje współpracujące z Orlen Paczka. Dzięki temu sprawnie nadasz paczkę w najbliższym punkcie partnerskim – APM, PUDO lub na stacji paliw koncernu ORLEN. 

Nadaj przesyłkę Orlen Paczka krok po kroku

Nadanie przesyłki Orlen Paczka z pomocą Apaczka.pl jest proste. Cała procedura obejmuje trzy kroki: 

Co warto mieć na uwadze?

Jak zapakować przesyłkę Orlen Paczka?

Aby przewoźnik przyjął zlecenie na obsługę przesyłki i aby dotarła ona do odbiorcy w nienaruszonym stanie, musi ona być odpowiednio zapakowana i zabezpieczona. Przy przygotowywaniu paczki do nadania warto pamiętać o kilku podstawowych zasadach. 

Przed wysłaniem przesyłki warto również sprawdzić szczegółowe wytyczne i wymagania dotyczące pakowania dostępne w regulaminie Orlen Paczki, aby upewnić się, że przesyłka spełnia wszystkie wymogi przewoźnika. 

Czego nie wyślesz z Orlen Paczka?

W paczce, którą nadasz za pośrednictwem Orlen Paczki nie mogą znajdować się takie rzeczy jak: 

Śledzenie przesyłki Orlen Paczka

Śledzenie przesyłek nadanych za pośrednictwem Orlen Paczki, zleconych z poziomu platformy Apaczka.pl, jest niezwykle proste. Autorski moduł śledzenia przesyłek wdrożony przez platformę logistyczną nawiązuje kontakt z systemem przewoźnika nawet co 2 godziny. 

Aby sprawdzić status Twojej paczki, wejdź w zakładkę śledzenia przesyłek i podaj numer listu przewozowego. Po jego wpisaniu otrzymasz szczegółową informację o tym, gdzie się znajduje dana przesyłka. 

Jak zareklamować przesyłkę w Orlen Paczka?

Niestety, czasami się zdarzają nieprzewidziane sytuacje. Jeśli przesyłka została zagubiona, uszkodzona lub dotarła do odbiorcy po 4 dniach roboczych, masz prawo do reklamowania świadczonej usługi. 

Jak złożyć reklamację szkodową?

Aby złożyć reklamację związaną z przesyłką nadawaną przez Orlen Paczkę za pośrednictwem Apaczka.pl, postępuj zgodnie z poniższymi krokami: 

  1. Zaloguj się do Panelu Klienta i przejdź do sekcji „Reklamacje”. Pamiętaj, że reklamację może złożyć tylko osoba, która wygenerowała list przewozowy. 
  1. Wypełnij formularz reklamacyjny, podając kwotę roszczenia, dane firmy oraz numer konta bankowego. Dołącz także wymagane dokumenty. 
  1. Jeśli jesteś konsumentem lub działasz jako przedsiębiorca podlegający pod przepisy o prawach konsumenta, Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty jej właściwego złożenia. W innym przypadku możesz liczyć na rozpatrzenie reklamacji w ciągu 30 dni. Termin przyjęcia zgłoszenia jest liczony od momentu przekazania kompletu poprawnie wypełnionych dokumentów. 
  1. Jeżeli Twoja reklamacja jest niekompletna lub będziemy potrzebować dodatkowych dokumentów, poprosimy o ich dostarczenie w ciągu 14 dni. Nowy termin rozpatrzenia sprawy zaczyna biec od momentu uzupełnienia zgłoszenia o wskazane materiały. 

O czym należy pamiętać przy zgłaszaniu reklamacji?

Jeśli reklamacja zostanie odrzucona, uprawniona osoba ma możliwość złożenia odwołania w ciągu 14 dni od dnia otrzymania decyzji. Firmy kurierskie rozpatrują odwołania w sytuacji, gdy zostaną przedstawione nowe dowody, dokumenty lub dodatkowe informacje, które nie były częścią pierwotnie złożonej reklamacji. 

Jak zgłosić reklamację?

Zgłoszenie reklamacyjne można złożyć na dwa sposoby: 

Aby poprawnie wypełnić reklamację, niezbędne będzie uwzględnienie kwestii takich jak: 

Reklamacja nieterminowego doręczenia paczki

W przypadku, gdy przesyłka została doręczona po czterech dniach roboczych, klient ma 14 dni na zgłoszenie reklamacji od momentu otrzymania przesyłki przez odbiorcę.  

Reklamacja uszkodzonej paczki

W przypadku otrzymania uszkodzonej paczki klient ma 14 dni na reklamację, ale protokół szkody powinien być sporządzony w dniu odebrania przesyłki. Wyjątkiem są szkody niejawne – tutaj masz 7 dni na złożenie reklamacji. 

Zgłoszenie reklamacyjne, oprócz informacji wskazanych wcześniej, powinno zawierać również: 

Reklamacja zagubionej przesyłki

W przypadku, gdy po 30 dniach od planowanej daty doręczenia przesyłka nie dotarła do odbiorcy, klient może zgłosić sytuację przewoźnikowi. Reklamacje składane wcześniej nie mogą być przyjęte przez kuriera. 

Zgłoszenie reklamacyjne, oprócz standardowych informacji wskazanych wyżej, powinno zawierać również: 

Czym jest Orlen Paczka? 

Orlen Paczka to usługa funkcjonująca na rynku od września 2021 roku, uruchomiona przez popularny koncern naftowy posiadający stacje paliw w całej Polsce, we współpracy z siecią kiosków RUCH. Ta usługa zastąpiła funkcjonującą uprzednio „Paczkę w RUCH-u”. W jej ramach klienci mogą korzystać już z ok. 10 tysięcy lokalizacji do nadawania i odbierania przesyłek funkcjonujących na terenie całego kraju: ok. 1,1 tys. stacji benzynowych, 700 kiosków RUCH-u, ok. 5 tys. punktów partnerskich oraz sieć automatów paczkowych składająca się z 4000 maszyn. 
To oznacza, że w ciągu 2 lat funkcjonowania na rynku Orlen Paczka wypracowała aż dwudziestokrotne tempo wzrostu, tym samym stając się ważnym graczem na rynku usług kurierskich. Tę metodę dostawy znajdziesz również w praktycznie każdym większym sklepie internetowym – aż 98% przesyłek nadawanych przez nie jest dostarczanych w zaledwie 1 dzień. To możliwe m.in. dzięki silnie rozwijanej sieci centrów logistycznych w całej Polsce, która umożliwia sprawne doręczanie zamówień do klientów. Klient indywidualny z kolei ma 3 dni na odbiór przesyłki. O tej konieczności będzie mu przypominała komunikacja SMS-owa i e-mailowa. 

Rozwijaj biznes z Orlen Paczka

Dwa lata wystarczyły, aby usługa ORLEN Paczka zyskała znaczącą popularność i stała się jedną z najczęściej wybieranych metod dostawy. Dla prawie co czwartego konsumenta kupującego w sieci dostępność tej usługi jest zachętą do dokonania zakupu. Jak wygląda rozwijanie biznesu z Orlen Paczka z perspektywy sklepu prowadzącego sprzedaż wysyłkową? W tym materiale poznasz odpowiedzi na częste pytania dotyczące współpracy z tym przewoźnikiem. 

Szeroka sieć dystrybucyjna Orlen Paczka, obejmująca prawie 10 000 punktów nadania i odbioru, stanowi świetne wsparcie Twoich działań logistycznych. Przesyłkę nadaną przez Orlen Paczkę możesz odebrać w kiosku, automacie paczkowym lub na stacji paliw, co oznacza, że Twój klient będzie miał łatwy dostęp do tego zamówienia i będzie mógł odebrać paczkę przy okazji załatwiania swoich codziennych spraw lub zakupów. 

Wygoda i komfort to niejedyne zalety Orlen Paczka. Przewoźnik oferuje konkurencyjne ceny, szybką i bezpieczną dostawę (98% przesyłek dociera w 1 dzień roboczy) oraz proste śledzenie przesyłki i łatwy proces składania reklamacji. Dzięki temu każda firma e-commerce może sprawnie rozwijać swój biznes przy wsparciu tego zaufanego partnera logistycznego. 

Serwis apaczka.pl korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce. Polityka prywatności

OK