Tanie przesyłki punktowe dla firm
Niskie ceny na przesyłki punktowe
Cennik dla klientów biznesowych od 3 stycznia 2025:
Gabaryt S
wymiary 60x38x8 – 9,13 zł netto;
Gabaryt M
wymiary 60x38x19 – 9,60 zł netto;
Gabaryt L
wymiary 60x41x38 – 10,51 zł netto.
Oszczędzaj czas i pieniądze
Korzystniejszy cennik
Dzięki dobrym relacjom z przewoźnikami, Apaczka.pl jest w stanie negocjować lepsze ceny dla swoich klientów, co oznacza, że nadanie przesyłki za pośrednictwem tej platformy logistycznej może być tańsze niż bezpośrednie złożenie zlecenia u przewoźnika.
Śledzenie wszystkich przesyłek w jednym miejscu
Intuicyjny Panel Klienta umożliwia śledzenie statusu wszystkich nadanych paczek, reagowanie w przypadku wyzwań, analizowanie statystyk. Jeśli Orlen Paczka to tylko jeden z wielu przewoźników, z którymi współpracujesz, możesz w jednym miejscu posiadać statystyki wszystkich przesyłek nadanych za pośrednictwem wielu firm.
Brak zobowiązań
Nie mamy minimów wysyłkowych, nie wymagamy podpisywania umów, nie pobieramy opłat za korzystanie z panelu. Oferujemy Ci dedykowanego Opiekuna Klienta, który Cię wesprze we wszystkich procesach oraz wygodną formę rozliczenia postpaid lub prepaid, w zależności od Twoich preferencji.
Rozwiązania technologiczne dla Twojego biznesu
Chcesz, aby mail ze statusem przesyłki przekierowywał do Twojej strony WWW lub na profil na Instagramie? Nie ma problemu. Interesuje Cię automatyzacja procesu nadawania? Też chętnie pomożemy.
Chcesz otrzymać ofertę dopasowaną do Twojego biznesu? Wypełnij formularz. Oddzwonimy do 24h.
Ile paczek wysyłasz miesięcznie?*
do 2020-50powyżej 50
Ile palet wysyłasz miesięcznie?*
nie wysyłam1-55-20powyżej 20 Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych o produktach i usługach ofertowanych przez Alsendo sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie za pośrednictwem następujących kanałów komunikacji: e-mail, SMS, połączenia telefoniczne.(więcej) Wyrażona zgoda może zostać wycofana w dowolnym momencie, ale przetwarzanie, którego dokonano na jej podstawie przed wycofaniem pozostaje zgodne z prawem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Ci praw, znajduje się w naszej Polityce prywatności.
Oddzwonimy do 24h.
Paczki nadawane Orlen Paczką na trasie punkt-punkt będą kosztowały od 9,13 zł do 10,51 zł netto w zależności od wybranego gabarytu.
Wyróżniane są trzy gabaryty:
Każda paczka może ważyć maksymalnie 20 kilogramów.
Cennik pełni funkcję wyłącznie informacyjną i nie stanowi oferty handlowej, zgodnie z przepisami zawartymi w Art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego. Dokładny koszt przesyłki zostanie określony po zalogowaniu się do Panelu Klienta i podaniu wszystkich niezbędnych parametrów przesyłki.
Warto również, abyś pamiętał, że przewoźnik ma prawo do sprawdzenia, czy podane parametry paczki (waga, wymiary, rodzaj opakowania) odpowiadają rzeczywistości, a także czy zrealizowano wszystkie zamówione usługi. W niektórych sytuacjach mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty. Przykładem mogą być kwestie takie jak nadawanie na liście ręcznym czy zwrot do nadawcy,
Dokładne informacje dotyczące usługi znajdziesz w regulaminie oraz cenniku przewoźnika, który odpowiada za realizację zlecenia.
Cennik Orlen Paczka uwzględnia pewne opłaty dodatkowe, które mogą mieć zastosowanie w przypadku obsługi przesyłki przez przewoźnika. Z dodatkową opłatą mogą się liczyć np. osoby, które:
Usługa płatności za pobraniem wiąże się z opłatą rzędu 2,44 zł. W przypadku zwrotu niedoręczonej przesyłki opłata wyniesie 100% oryginalnej ceny nadania. Nic nie zapłacisz natomiast za doręczenie przesyłki do osoby prywatnej zamiast do punktu. Nie ma też konieczności uiszczania opłaty paliwowej.
Pozostałe usługi dodatkowe:
Ceny za usługi dodatkowe są widoczne w Panelu Klienta, po wybraniu przewoźnika w zakładce Mój cennik.
Na koszt paczki nadawanej za pośrednictwem tego przewoźnika składa się kilka zmiennych:
W Orlen Paczka przesyłkę możesz nadać w prawie 12 tys. punktach rozlokowanych w całej Polsce, m.in. w kioskach RUCH-u czy na stacjach paliw. Aby znaleźć ten znajdujący się najbliżej interesującej Cię lokalizacji, skorzystaj z mapy widocznej w formularzu nadania w Panelu Klienta. Po podaniu parametrów przesyłki i adresu nadawcy będziesz miał możliwość przejścia do mapy, na której znajdziesz wszystkie dostępne w okolicy lokalizacje współpracujące z Orlen Paczka. Dzięki temu sprawnie nadasz paczkę w najbliższym punkcie partnerskim – APM, PUDO lub na stacji paliw koncernu ORLEN.
Nadanie przesyłki Orlen Paczka z pomocą Apaczka.pl jest proste. Cała procedura obejmuje trzy kroki:
Aby przewoźnik przyjął zlecenie na obsługę przesyłki i aby dotarła ona do odbiorcy w nienaruszonym stanie, musi ona być odpowiednio zapakowana i zabezpieczona. Przy przygotowywaniu paczki do nadania warto pamiętać o kilku podstawowych zasadach.
Przed wysłaniem przesyłki warto również sprawdzić szczegółowe wytyczne i wymagania dotyczące pakowania dostępne w regulaminie Orlen Paczki, aby upewnić się, że przesyłka spełnia wszystkie wymogi przewoźnika.
W paczce, którą nadasz za pośrednictwem Orlen Paczki nie mogą znajdować się takie rzeczy jak:
Śledzenie przesyłek nadanych za pośrednictwem Orlen Paczki, zleconych z poziomu platformy Apaczka.pl, jest niezwykle proste. Autorski moduł śledzenia przesyłek wdrożony przez platformę logistyczną nawiązuje kontakt z systemem przewoźnika nawet co 2 godziny.
Aby sprawdzić status Twojej paczki, wejdź w zakładkę śledzenia przesyłek i podaj numer listu przewozowego. Po jego wpisaniu otrzymasz szczegółową informację o tym, gdzie się znajduje dana przesyłka.
Niestety, czasami się zdarzają nieprzewidziane sytuacje. Jeśli przesyłka została zagubiona, uszkodzona lub dotarła do odbiorcy po 4 dniach roboczych, masz prawo do reklamowania świadczonej usługi.
Aby złożyć reklamację związaną z przesyłką nadawaną przez Orlen Paczkę za pośrednictwem Apaczka.pl, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
Jeśli reklamacja zostanie odrzucona, uprawniona osoba ma możliwość złożenia odwołania w ciągu 14 dni od dnia otrzymania decyzji. Firmy kurierskie rozpatrują odwołania w sytuacji, gdy zostaną przedstawione nowe dowody, dokumenty lub dodatkowe informacje, które nie były częścią pierwotnie złożonej reklamacji.
Zgłoszenie reklamacyjne można złożyć na dwa sposoby:
Aby poprawnie wypełnić reklamację, niezbędne będzie uwzględnienie kwestii takich jak:
W przypadku, gdy przesyłka została doręczona po czterech dniach roboczych, klient ma 14 dni na zgłoszenie reklamacji od momentu otrzymania przesyłki przez odbiorcę.
W przypadku otrzymania uszkodzonej paczki klient ma 14 dni na reklamację, ale protokół szkody powinien być sporządzony w dniu odebrania przesyłki. Wyjątkiem są szkody niejawne – tutaj masz 7 dni na złożenie reklamacji.
Zgłoszenie reklamacyjne, oprócz informacji wskazanych wcześniej, powinno zawierać również:
W przypadku, gdy po 30 dniach od planowanej daty doręczenia przesyłka nie dotarła do odbiorcy, klient może zgłosić sytuację przewoźnikowi. Reklamacje składane wcześniej nie mogą być przyjęte przez kuriera.
Zgłoszenie reklamacyjne, oprócz standardowych informacji wskazanych wyżej, powinno zawierać również:
Nie – usługi przewoźnika Orlen Paczka na platformie Apaczka są dostępne wyłącznie dla użytkowników firmowych.
Czas doręczenia przesyłek ORLEN Paczką to zazwyczaj 1–2 dni robocze. Przesyłki trafiają do wybranego punktu odbioru lub automatu paczkowego (POP BOX), skąd odbiorca może je wygodnie odebrać.
Sieć ORLEN Paczka obejmuje całą Polskę i obejmuje ponad 12 000 punktów odbioru, w tym ponad 6000 automatów paczkowych, stacje ORLEN i inne punkty partnerskie. To jedna z największych sieci odbioru w kraju.
W ramach usługi mogą być nadawane przesyłki o poniższych wymiarach gabaryt S – wymiary 60x38x8 waga do 20 kg gabaryt M – wymiary 60x38x19 waga do 20 kg gabaryt L – wymiary 60x41x38 waga do 20 kg
Dostępne jest ubezpieczanie dla Orlen Paczki.
Dodatkowe usługi to: zadeklarowanie wartości przesyłki powyżej 500 zł, transport dużej lub nietypowej paczki, przeadresowanie przesyłki, płatność za pobraniem, zwrot niedoręczonej przesyłki, ponowienie zlecenia, dodanie pobrania, zmiana pobrania, anulowanie pobrania, potwierdzenie doręczenia oraz wysłanie monitu windykacyjnego. Niektóre z tych usług są płatne, inne dostępne są bez dodatkowych kosztów.
Załóż darmowe konto i bezpłatnie wyceń przesyłkę Orlen Paczka
Korzystaj z intuicyjnego formularza nadawania przesyłek.
Orlen Paczka to usługa funkcjonująca na rynku od września 2021 roku, uruchomiona przez popularny koncern naftowy posiadający stacje paliw w całej Polsce, we współpracy z siecią kiosków RUCH. Ta usługa zastąpiła funkcjonującą uprzednio „Paczkę w RUCH-u”. W jej ramach klienci mogą korzystać już z ok. 10 tysięcy lokalizacji do nadawania i odbierania przesyłek funkcjonujących na terenie całego kraju: ok. 1,1 tys. stacji benzynowych, 700 kiosków RUCH-u, ok. 5 tys. punktów partnerskich oraz sieć automatów paczkowych składająca się z 4000 maszyn. To oznacza, że w ciągu 2 lat funkcjonowania na rynku Orlen Paczka wypracowała aż dwudziestokrotne tempo wzrostu, tym samym stając się ważnym graczem na rynku usług kurierskich. Tę metodę dostawy znajdziesz również w praktycznie każdym większym sklepie internetowym – aż 98% przesyłek nadawanych przez nie jest dostarczanych w zaledwie 1 dzień. To możliwe m.in. dzięki silnie rozwijanej sieci centrów logistycznych w całej Polsce, która umożliwia sprawne doręczanie zamówień do klientów. Klient indywidualny z kolei ma 3 dni na odbiór przesyłki. O tej konieczności będzie mu przypominała komunikacja SMS-owa i e-mailowa.
Dwa lata wystarczyły, aby usługa ORLEN Paczka zyskała znaczącą popularność i stała się jedną z najczęściej wybieranych metod dostawy. Dla prawie co czwartego konsumenta kupującego w sieci dostępność tej usługi jest zachętą do dokonania zakupu. ORLEN Paczka spełnia oczekiwania e-sklepów i klientów, oferując szybkie oraz ekonomiczne dostawy. Nawet 2 zł różnicy w jej koszcie może zmienić preferencje zakupowe aż 1/3 klientów, co pokazuje, jak duże znaczenie ma konkurencyjna cena wysyłki.
Obecnie ORLEN Paczka dynamicznie rozwija swoją sieć punktów odbioru – już 5000 z nich to punkty unikalne dla tej usługi, co oznacza, że korzystać z nich mogą wyłącznie klienci ORLEN Paczki. To ważne zwłaszcza w obszarach, gdzie inne firmy logistyczne nie oferują alternatywy. W 2024 roku ORLEN Paczka odnotowała ponad 80-procentowy wzrost wolumenu obsłużonych przesyłek oraz blisko 155-procentowy wzrost liczby dostaw do automatów paczkowych. Ogółem operator wysyłek obejmuje ponad 12 tysięcy punktów odbioru i nadania w całej Polsce.
ORLEN Paczka stale inwestuje w rozwój infrastruktury i technologii. Obecnie posiada 17 centrów logistycznych oraz centralną sortownię w strategicznej lokalizacji, co pozwala na szybką i sprawną realizację przesyłek. Musisz wiedzieć, że dzięki szerokiej sieci logistycznej gwarantuje wygodne dostawy, a 98% przesyłek dociera do odbiorców już w 1 dzień. ORLEN Paczka stale rozszerza swoją ofertę dostaw kurierskich, a wprowadzenie trybu D+1 na Allegro umożliwia jeszcze szybszą obsługę zamówień online.
Wygoda i komfort to niejedyne zalety Orlen Paczka. Przewoźnik oferuje konkurencyjne ceny, szybką i bezpieczną dostawę (98% przesyłek dociera w 1 dzień roboczy) oraz proste śledzenie przesyłki i łatwy proces składania reklamacji. Dzięki temu każda firma e-commerce może sprawnie rozwijać swój biznes przy wsparciu tego zaufanego partnera logistycznego.
ORLEN Paczka, to jedna z najlepiej ocenianych form dostawy – według rankingu „Zaufane Opinie” od Ceneo, aż 96% użytkowników ją poleca.
Według badań 51% konsumentów preferuje dostawę do automatu paczkowego lub punktu odbioru. ORLEN Paczka stale rozwija swoją sieć odbioru i według danych z trzeciego kwartału 2024 roku, posiadała 6056 automatów paczkowych, co plasuje ją na trzecim miejscu w Polsce pod względem liczby takich urządzeń. To pozwala na bardziej efektywne zarządzanie kosztami wysyłki i zwiększa wygodę klientów.
Skorzystaj z oferty 17 firm kurierskich i nadawaj przesyłki do 150 krajów.