Nadawaj przesyłki bezpośrednio ze swojego e-sklepu na IdoSell
Dzięki integracji API Idosell z Apaczka możesz skorzystać z wielu funkcji:
Dostęp do dedykowanego panelu administracyjnego, który pozwala na pełną kontrolę nad procesem wysyłkowym.
Zarejestruj konto w Apaczka.pl i postępuj zgodnie z instrukcją konfiguracji, aby uruchomić API Idosell w swoim panelu administracyjnym. Proces jest prosty i zajmuje tylko kilka minut. Szczegółowe kroki znajdziesz na naszej stronie.
Prowadząc sklep na platformie Idosell, możesz z łatwością przeprowadzać import zamówień swoich klientów do panelu administracyjnego Apaczka.pl. Dzięki tej funkcji, wszystkie niezbędne dane trafiają automatycznie do systemu wysyłkowego.
W swoim sklepie możesz także dodać Mapę Punktów, która umożliwia klientom wygodny wybór miejsca odbioru przesyłki. To rozwiązanie nie tylko usprawnia proces zakupowy, ale także zwiększa ich satysfakcję z zakupów.
Udostępniaj klientom różnorodne formy dostawy i korzystaj z usług kurierów w najniższych cenach
Chcesz otrzymać ofertę dopasowaną do Twojego biznesu? Wypełnij formularz. Oddzwonimy do 24h.
Ile paczek wysyłasz miesięcznie?*
do 2020-50powyżej 50
Ile palet wysyłasz miesięcznie?*
nie wysyłam1-55-20powyżej 20 Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych i marketingowych o produktach i usługach ofertowanych przez Alsendo sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie za pośrednictwem następujących kanałów komunikacji: e-mail, SMS/MMS, połączenia telefoniczne.(więcej) Wyrażona zgoda może zostać wycofana w dowolnym momencie, ale przetwarzanie, którego dokonano na jej podstawie przed wycofaniem pozostaje zgodne z prawem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Ci praw, znajduje się w naszej Polityce prywatności.
Oddzwonimy do 24h.