Apaczka PRO – Zajmiemy się Twoimi reklamacjami!

Apaczka PRO to nowa usługa dla Klientów korzystających z Allegro Smart lub tych, którzy mają indywidualne umowy z przewoźnikami.

Jedną z unikalnych cech usługi Apaczka PRO jest pomoc w procedurze reklamacyjnej.

Jak Apaczka PRO pomaga w procesie reklamacji?

Procedura reklamacyjna bywa uciążliwa dla Klienta, który musi zmierzyć się z firmą kurierską. Apaczka, dzięki długoletniej współpracy z firmami kurierskimi, dysponuje wiedzą i narzędziami, które pozwalają na lepszą ocenę przypadku. Klienci Apaczki PRO są traktowani priorytetowo przez konsultantów Centrum Wsparcia Klienta, które w imieniu Klienta przejmuje pieczę nad kontaktami z przewoźnikiem.

Nie możemy zagwarantować, że Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, ale obiecujemy, że dołożymy wszelkich starań i wykorzystamy naszą wiedzę, kontakty i doświadczenie, żeby tak się stało.

W jaki sposób możesz złożyć reklamację za pośrednictwem Apaczka PRO?

Możesz złożyć reklamację za pośrednictwem Apaczka Pro jeśli:

  1. Reklamacje dotyczą paczek nadanych w wykupionym pakiecie smart (czyli te które zostały nadane po aktywowaniu pakietu)
  2. Masz pełnomocnictwo od Allegro i wystawisz kolejne dla Apaczki.

UWAGA: Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez osobę uprawnioną do rozporządzania przesyłką.

Oto kolejność działań:

  1. Zgłoś się do Allegro po pełnomocnictwo –> link
  2. Udziel pełnomocnictwa Apaczka. Zobacz poniżej instrukcję.
  3. Tam, gdzie to możliwe, składamy Twoją reklamację do przewoźnika. W przypadku gdy przewoźnik nie przyjmie reklamacji od nas służymy wsparciem i wiedzą.

Jak udzielić pełnomocnictwa Apaczce?

W zakładce Zlecenia, pod daną przesyłką, w szczegółach znajduje się przycisk „Generuj pełnomocnictwo”. Uzupełnij pola obowiązkowe i pobierz dokument.

UWAGA: Do każdej przesyłki pełnomocnictwo musi być generowane oddzielnie.

Did you find this FAQ helpful?
0
0