Instrukcja integracji Selly

Prowadząc sklep na Selly możesz go łatwo zintegrować z platformą technologiczną Apaczka.pl. Połącz swój sklep z Apaczka.pl, aby zacząć nadawać przesyłki z poziomu swojego sklepu. Poniższa instrukcja przeprowadzi Cię przez integrację w kilku prostych krokach.

Konfiguracja w Selly

  1. W nowym oknie przeglądarki zaloguj się do swojego panelu w Selly. 
  2. Przejdź do zakładki Konfiguracja > Integracje – przesyłki.
  3. Zaloguj się lub zarejestruj w Apaczka.pl 
  1. W przypadku rejestracji wypełnij nowo otwarty formularz.
  2. W przypadku logowania potwierdź połączenie Apaczki z Selly.
  1. W przypadku prawidłowego połączenia, klucz utworzy się i przypisze automatycznie. Na stronie Selly wyświetli się komunikat widoczny na poniższym prt screenie.
  1. Gdy połączenie przebiegło pomyślnie, konieczne jest uzupełnienie parametrów przesyłki (domyślny przewoźnik, godziny odbioru, sposób nadania i wymiary) oraz domyślne dane nadawcy.
  1. Po uzupełnieniu danych pamiętaj o ich zapisaniu. 

Nadawanie przesyłek

  1. Jeżeli konfiguracja przebiegła pomyślnie to w szczegółach zlecenia widoczna będzie ikona Apaczka z przyciskiem “Utwórz przesyłkę”.
  1. Podczas nadawania pojawi się formularz wysyłkowy, gdzie będzie można modyfikować parametry zlecenia a cena nadania dla poszczególnych przewoźników będzie widoczna w czasie rzeczywistym.
  1. Jeżeli wszystkie parametry się zgadzają a przewoźnik został wybrany wystarczy zapisać. Paczka zostanie utworzona, otrzymamy informację o niej oraz możliwość pobrania listu przewozowego.