PRO Max – instrukcja konfiguracji usług PRO

PRO Max to pakiet składający się ze wszystkich usług PRO (Brand, Returns, Self, Smart, Help i Dashboard).
Do jego prawidłowego działania konieczna jest konfiguracja poszczególnych usług.
Poniżej znajdziesz ścieżkę dla każdej z nich, postępuj zgodnie z instrukcją dostępną pod każdym z linków.

PRO Brand

Jest to pakiet usług pozwalający na personalizację komunikacji z klientami Twojego e-sklepu na etapie posprzedażowym. Aby pakiet PRO Brand działał poprawnie należy skonfigurować jego usługi – logo, stronę śledzenia oraz powiadomienia e-mail. Instrukcję konfiguracji znajdziesz tutaj: Instrukcja konfiguracji pakietu PRO Brand.

PRO Returns

Dzięki PRO Returns zautomatyzujesz proces zwrotów w swoim e-sklepie.
Tak jak w przypadku PRO Branda, usługę PRO Returns również należy skonfigurować. Odpowiednią instrukcję znajdziesz w artykule: Instrukcja konfiguracji pakietu PRO Returns

PRO Self

Jeśli nadajesz przesyłki na umowie własnej z przewoźnikiem to możesz ją dodać do swojego konta w serwisie apaczka.pl. W tym celu aktywuj umowę z DPD, Fedex, InPost, DHL lub Pocztex, postępując zgodnie z instrukcją dostępną tutaj: Aktywowanie umowy własnej z przewoźnikiem.

PRO Smart

PRO Smart to usługa pozwalająca na nadawanie przesyłek Allegro Smart bez limitów.
Przesyłki Allegro Smart możesz nadawać korzystając ze sprawdzonych firm kurierskich InPost Paczkomaty, DPD Kurier, Poczta Kurier 48 oraz Poczta Punkty. Obsługujemy również Allegro Paczkomaty (dedykowana sieć paczkomatów).
Jeśli nie masz dodanej integracji z serwisem Allegro to możesz to łatwo zrobić z pomocą tej instrukcji: Import Allegro

PRO Help

Usługa PRO Help nie wymaga konfiguracji. Po zakupie pakietu PRO Max możesz od razu cieszyć się kompleksową obsługą klienta na poziomie VIP. Wszystkie potrzebne informacje znajdziesz w zakładce Apaczka PRO w panelu klienta.

Wszystkie potrzebne informacje dotyczące usług PRO znajdziesz w naszym Centrum Pomocy.

Did you find this FAQ helpful?
0
0