Apaczka PRO Brand – Najczęściej zadawane pytania

Informacje ogólne

Pro Brand to pakiet usług, w którego skład wchodzą: konfigurator Logo oraz usługi: Powiadomienia e-mail, Strona śledzenia i Mapa.
Dedykowany jest przedsiębiorcom prowadzącym działalność e-commerce i stwarza możliwość tworzenia spersonalizowanego stylu komunikacji z kupującym w procesie posprzedażowym. Personalizacja komunikacji możliwa jest m.in. poprzez zamieszczenie elementów interaktywnych marki (np. logo, ikony mediów społecznościowych, etc.)
w powiadomieniach e-mail oraz na stronie śledzenia przesyłki.

Unikatowa komunikacja z klientem umożliwia nie tylko budowanie pozytywnego wizerunku marki, ale także wpływa na wzrost sprzedaży w procesach wysyłkowych.

Jakie są korzyści z aktywacji?

  • zwiększenie rozpoznawalności marki w procesach posprzedażowych,
  • kreowanie własnego stylu komunikowania się z klientami swojego e sklepu,
  • budowanie pozytywnego wizerunku marki i zwiększenie jej rozpoznawalności,
  • zwiększenie ruchu na stronę internetową,
  • zwiększenie sprzedaży w e-sklepie.

PRO Brand został stworzony z myślą o naszych Klientach, którzy prowadzą działalność e-commerce i którzy chcą:

  • mieć wpływ na budowanie wizerunku swojej marki,
  • promować swój sklep internetowy,
  • mieć wpływ na budowanie relacji oraz decydowanie o stylu komunikowania się z Kupującym.

Apaczka PRO, w ramach której dostępne są usługi PRO Brand,  jest dostępna tylko dla Klientów, którzy mają aktywną formę płatności Limit kredytowy.

Jeśli masz aktywną formę płatności Przedpłata i chcesz skorzystać z wybranej usługi PRO Brand, zmień formę płatności na Limit kredytowy. Postępuj zgodnie z instrukcją lub skontaktuj się z naszą infolinią 22 380-31-90 (pn-pt: 8.00-16.00).

Mam limit kredytowy i chcę aktywować usługę PRO Brand?

1. Zaloguj się do Panelu Klienta i wybierz zakładkę Apaczka PRO dostępną w Panelu Klienta.

2. Wybierz kafelek PRO Brand. Jeśli nie korzystałeś wcześniej z usługi to pierwsze 14 dni będziesz mieć całkowicie za darmo!

3. Zapoznaj się z warunkami i zaakceptuj obowiązujące Regulaminy.

4. Kliknij Wybieram. Po potwierdzeniu otrzymasz komunikat potwierdzający aktywację wybranego pakietu.

5. Fakturę otrzymasz w ciągu 2 dni roboczych. Pamiętaj, aby ją opłacić. Faktury wystawiane są w wersji elektronicznej, jak również udostępnione do pobrania po zalogowaniu, w zakładce Faktury

Umowa zawierana jest na czas nieokreślony. Szczegółowe zasady znajdują się w Regulaminie, z którym należy zapoznać się przed zamówieniem usługi. Subskrypcja jest ważna od momentu aktywacji pakietu i odnawiana jest automatycznie co miesiąc. Możesz zrezygnować z korzystania z usługi w dowolnym momencie, przy czym dostęp będzie zapewniony do końca okresu rozliczeniowego, w którym nastąpiła rezygnacja.

Subskrypcja odnawia się automatycznie po zakończeniu bieżącego okresu rozliczeniowego.

Np. pakiet zamówiony 03.04.2022 pozwala na korzystanie z usług do 03.05.2022, po czym zostanie automatycznie przedłużony do 03.06.2022, aż do momentu rezygnacji.  

Usługa Apaczka PRO jest dostępna tylko dla Klientów, którzy mają aktywną formę płatności Limit Kredtowy (postpaid) w ramach dotychczasowej współpracy.

Jeśli masz aktywną formę płatności Przedpłata i chcesz skorzystać z usług Apaczka PRO, zmień formę płatności na Limit Kredytowy.

Jak szybko przejść z przedpłaty na umowę?

Jeśli zadzwonisz po godzinach pracy konsultantów skorzystaj z opcji Oddzwoń do mnie.

Tak, można wybrać inny pakiet, o ile nie ma się dostępu do tego pakietu w ramach innej promocji. Np. jeśli korzystamy z pakietu Apaczka PRO SELF i chcemy wykupić PRO Brand, to możemy aktywować tą usługę.

Ogólny Regulamin Świadczenia Usług Apaczka PRO oraz Regulamin PRO Brand dostępne są w zakładce Regulaminy.

Z usługi można zrezygnować w każdym momencie wybierając odpowiednią opcję w systemie. Po rezygnacji dostęp do usług będzie zapewniony do końca okresu rozliczeniowego, w którym nastąpi rezygnacja.

Jeśli zrezygnujesz w trakcie okresu próbnego, usługa zostanie wyłączona po 14 dniach od uruchomienia i nie poniesiesz za nią opłaty abonamentowej.

Konfiguracja ustawień

Do wykorzystania wszystkich funkcjonalności składających się na usługę, konieczne jest włączenie powiadomień mailowych o zmianach statusu przesyłki w Panelu Klienta.

Jak włączyć powiadomienia? >> Dowiesz się TUTAJ

Nasza usługa zostało stworzone właśnie z myślą o takich osobach.
Umiejętności techniczne nie są potrzebne, żeby skonfigurować usługę.

Jeśli natrafisz na jakiekolwiek trudności zapoznaj się z instrukcją konfiguracji lub skontaktuj się z nami, nasz zespół z chęcią udzieli Ci pomocy.

Nie, to do Ciebie należy decyzja, z których usług pakietu PRO Brand chcesz skorzystać, obowiązkowa jest jedynie konfiguracja Logo.
Oczywiście my, rekomendujemy korzystanie z wszystkich dostępnych usług.

Płatności i rozliczenia

Usługa będzie dostępna od razu po kliknięciu w przycisk „Wybieram”. Faktura zostanie wystawiona w ciągu maksymalnie dwóch dni roboczych (licząc od zakończenia okresu próbnego). 

Klikając w przycisk „Wybieram”, usługa w ramach PRO Brand zostaje aktywowana od razu.
Jeśli korzystasz z niej po raz pierwszy to przysługuje Ci 14-dniowy bezpłatny okres próbny.
Jeśli w tym czasie nie zrezygnujesz z usługi to faktura  zostanie wystawiona w ciągu maksymalnie dwóch dni roboczych po upłynięciu okresu próbnego.

Termin płatności wynosi 7 dni kalendarzowych od daty wystawienia faktury, o ile nie ustalono inaczej.

Faktury wystawiane są w wersji elektronicznej, jak również udostępnione do pobrania po zalogowaniu w naszym serwisie, w zakładce Faktury. Są to oryginały, które należy wydrukować. Nie wysyłamy faktur drogą pocztową. Jest to zgodne z prawem (Na podstawie art. 106 ust. 10 i 11 ustawy z dnia 11 marca 2004 r.).

O wystawieniu faktury damy Ci również znać e-mailem. Otrzymasz go na adres, który podałeś podczas rejestracji.

Do dwóch dni roboczych od zamówienia pakietu (licząc od zakończenia okresu próbnego) wystawiona zostanie faktura za abonament. O ile Regulamin Promocji lub dotychczasowe ustalenia nie stanowią inaczej, termin płatności za tę fakturę wynosi 7 dni. Faktury za kolejne okresy będą wystawiane na takich samych zasadach.

Opłaty za obsługę techniczną i usługi dodatkowe będą fakturowane na takich samych zasadach jak dotychczas usługi kurierskie.

Po rezygnacji dostęp do usług będzie zapewniony do końca okresu rozliczeniowego, w którym nastąpi rezygnacja. Środki za aktywowane, rozpoczęte lub zlecone usługi nie będą zwracane.

Apaczka PRO, zgodnie z Regulaminem, który został zaakceptowany podczas aktywacji pakietu, działa na zasadzie automatycznego odnawiania co miesiąc,
po zakończeniu bieżącego okresu rozliczeniowego.

Np. pakiet zamówiony 18.04.2022 pozwala na korzystanie z usług do 18.05.2022, po czym zostanie automatycznie przedłużony do 18.06.2022, aż do momentu rezygnacji.  

Wartość faktury obliczona została zgodnie z obowiązującym Państwa cennikiem indywidualnym za usługi Apaczka PRO, w zależności od rodzaju wykupionego abonamentu. Aktualne ceny znajdą Państwo w zakładce Mój Cennik w Panelu Klienta.

Co miesiąc otrzymają Państwo fakturę za aktywowany pakiet Apaczka PRO Brand.

Aby opłacić fakturę jednym kliknięciem, należy wejść w zakładkę Faktury i skorzystać z szybkiego przelewu.

Cennik dostępny jest w Panelu Klienta, po zalogowaniu do konta >> zakładka Mój cennik >> Wybierz usługę >> Apaczka PRO.

Stawka jaka znajdzie się na fakturze jest zgodna z cennikiem indywidualnym. Jeżeli w trakcie trwania abonamentu, otrzymają Państwo ofertę ze stawką inną niż dotychczas obowiązująca, zostanie ona zastosowana od przeszłego okresu rozliczeniowego.

Po rezygnacji, dostęp do usług będzie zapewniony do końca okresu rozliczeniowego, w którym nastąpi rezygnacja. Środki za aktywowane, rozpoczęte lub zlecone usługi, nie będą zwracane.

Adres kontaktowy

Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest Wolante Investments Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-797), ul. Klimczaka 1. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.

Copyright @ 2020 apaczka.pl

Adres kontaktowy

Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest Wolante Investments Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-797), ul. Klimczaka 1. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.

Copyright @ 2020 apaczka.pl.

Adres kontaktowy

Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest Wolante Investments Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-797), ul. Klimczaka 1. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.

Copyright @ 2020 apaczka.pl.