Informacje ogólne – PRO Brand

Jak działa i jakie są korzyści z aktywacji PRO Brand?

PRO Brand to pakiet usług, w którego skład wchodzą: konfigurator Logo oraz usługi: Powiadomienia e-mail, Strona śledzenia i Mapa. Dedykowany jest przedsiębiorcom prowadzącym działalność e-commerce i stwarza możliwość tworzenia spersonalizowanego stylu komunikacji z kupującym w procesie posprzedażowym. Personalizacja komunikacji możliwa jest m.in. poprzez zamieszczenie elementów interaktywnych marki (np. logo, ikony mediów społecznościowych, etc.) w powiadomieniach e-mail oraz na stronie śledzenia przesyłki.

Unikatowa komunikacja z klientem umożliwia nie tylko budowanie pozytywnego wizerunku marki, ale także wpływa na wzrost sprzedaży w procesach wysyłkowych.

Jakie są korzyści z aktywacji PRO Brandu?

  • zwiększenie rozpoznawalności marki w procesach posprzedażowych,
  • kreowanie własnego stylu komunikowania się z klientami swojego e-sklepu,
  • budowanie pozytywnego wizerunku marki i zwiększenie jej rozpoznawalności,
  • zwiększenie ruchu na stronę internetową,
  • zwiększenie sprzedaży w e-sklepie.

Dla kogo jest pakiet PRO Brand?

PRO Brand został stworzony z myślą o naszych Klientach, którzy prowadzą działalność e-commerce i którzy chcą:

  • mieć wpływ na budowanie wizerunku swojej marki,
  • promować swój sklep internetowy,
  • mieć wpływ na budowanie relacji oraz decydowanie o stylu komunikowania się z Kupującym.

Jak aktywować PRO Brand?

Apaczka PRO, w ramach której dostępne są usługi PRO Brand,  jest dostępna tylko dla Klientów, którzy mają aktywną formę płatności Limit kredytowy.

Jeśli masz aktywną formę płatności Przedpłata i chcesz skorzystać z wybranej usługi PRO Brand, zmień formę płatności na Limit kredytowy. Postępuj zgodnie z instrukcją lub skontaktuj się z naszą infolinią 22 380-31-90 (pn-pt: 8.00-16.00).

Mam limit kredytowy i chcę aktywować usługę PRO Brand?

1. Zaloguj się do Panelu Klienta i wybierz zakładkę Apaczka PRO dostępną w Panelu Klienta.

2. Wybierz kafelek PRO Brand. Jeśli nie korzystałeś wcześniej z usługi to pierwsze 14 dni będziesz mieć całkowicie za darmo!

3. Zapoznaj się z warunkami i zaakceptuj obowiązujące Regulaminy.

4. Kliknij Wybieram. Po potwierdzeniu otrzymasz komunikat potwierdzający aktywację wybranego pakietu.

5. Fakturę otrzymasz w ciągu 2 dni roboczych. Pamiętaj, aby ją opłacić. Faktury wystawiane są w wersji elektronicznej, jak również udostępnione do pobrania po zalogowaniu, w zakładce Faktury

Na jak długo zawieram umowę?

Umowa zawierana jest na czas nieokreślony. Szczegółowe zasady znajdują się w Regulaminie, z którym należy zapoznać się przed zamówieniem usługi. Subskrypcja jest ważna od momentu aktywacji pakietu i odnawiana jest automatycznie co miesiąc. Możesz zrezygnować z korzystania z usługi w dowolnym momencie, przy czym dostęp będzie zapewniony do końca okresu rozliczeniowego, w którym nastąpiła rezygnacja.

Czy subskrypcję pakietów trzeba odnawiać co miesiąc?

Subskrypcja odnawia się automatycznie po zakończeniu bieżącego okresu rozliczeniowego. 

Jak przejść z przedpłaty na umowę?

Usługa Apaczka PRO jest dostępna tylko dla Klientów, którzy mają aktywną formę płatności Limit Kredtowy (postpaid) w ramach dotychczasowej współpracy.

Jeśli masz aktywną formę płatności Przedpłata i chcesz skorzystać z usług Apaczka PRO, zmień formę płatności na Limit Kredytowy.

Jak szybko przejść z przedpłaty na umowę?

Mam pytania do usługi, gdzie je zgłosić?

Jeśli zadzwonisz po godzinach pracy konsultantów skorzystaj z opcji Oddzwoń do mnie.

Czy mogę wybrać dodatkowy pakiet? Np. mam już pakiet Smart i Help, ale chcę aktywować PRO Brand

Tak, można wybrać inny pakiet, o ile nie ma się dostępu do tego pakietu w ramach innej promocji. Np. jeśli korzystamy z pakietu Apaczka PRO SELF i chcemy wykupić PRO Brand, to możemy aktywować tą usługę.

Gdzie znajdę Regulamin Świadczenia Usług Apaczka PRO Brand?

Ogólny Regulamin Świadczenia Usług Apaczka PRO oraz Regulamin PRO Brand dostępne są w zakładce Regulaminy.

Jak wygląda rezygnacja z usługi?

Z usługi można zrezygnować w każdym momencie wybierając odpowiednią opcję w systemie. Po rezygnacji dostęp do usług będzie zapewniony do końca okresu rozliczeniowego, w którym nastąpi rezygnacja.

Jeśli zrezygnujesz w trakcie okresu próbnego, usługa zostanie wyłączona po 14 dniach od uruchomienia i nie poniesiesz za nią opłaty abonamentowej.

Konfiguracja ustawień

  • Nie jestem „techniczną osobą”, czy poradzę sobie z konfiguracją?

Nasza usługa zostało stworzone właśnie z myślą o takich osobach.

Umiejętności techniczne nie są potrzebne, żeby skonfigurować usługę.

Jeśli natrafisz na jakiekolwiek trudności zapoznaj się z instrukcją konfiguracji lub skontaktuj się z nami, nasz zespół z chęcią udzieli Ci pomocy.

  • Czy muszę skonfigurować wszystkie usługi (logo, powiadomienia e-mail, strona śledzenia)?

Nie, to do Ciebie należy decyzja, z których usług pakietu PRO Brand chcesz skorzystać, obowiązkowa jest jedynie konfiguracja Logo.
Oczywiście my, rekomendujemy korzystanie z wszystkich dostępnych usług.

  • Gdzie mogę znaleźć przewodnik/instrukcję, który pomoże mi skonfigurować usługę?

Pomoc i instrukcję znajdziesz TUTAJ

Płatności i rozliczenia

  • Jak szybko od wpłaty zostanie aktywowana usługa w ramach PRO Brand?

Usługa będzie dostępna od razu po kliknięciu w przycisk „Wybieram”. Faktura zostanie wystawiona w ciągu maksymalnie dwóch dni roboczych (licząc od zakończenia okresu próbnego). 

  • Czy trzeba płacić od razu za wybrany pakiet, czy kwota będzie na fakturze?

Klikając w przycisk „Wybieram”, usługa w ramach PRO Brand zostaje aktywowana od razu.

Jeśli korzystasz z niej po raz pierwszy to przysługuje Ci 14-dniowy bezpłatny okres próbny.

Jeśli w tym czasie nie zrezygnujesz z usługi to faktura  zostanie wystawiona w ciągu maksymalnie dwóch dni roboczych po upłynięciu okresu próbnego.

Termin płatności wynosi 7 dni kalendarzowych od daty wystawienia faktury, o ile nie ustalono inaczej.

  • Gdzie znajdę fakturę za usługi Apaczka PRO?

Faktury wystawiane są w wersji elektronicznej, jak również udostępnione do pobrania po zalogowaniu w naszym serwisie, w zakładce Faktury. Są to oryginały, które należy wydrukować. Nie wysyłamy faktur drogą pocztową. Jest to zgodne z prawem (Na podstawie art. 106 ust. 10 i 11 ustawy z dnia 11 marca 2004 r.).

O wystawieniu faktury damy Ci również znać e-mailem. Otrzymasz go na adres, który podałeś podczas rejestracji.

  • Na jakich zasadach będą wystawiane faktury za usługi Apaczka PRO?

Do dwóch dni roboczych od zamówienia pakietu (licząc od zakończenia okresu próbnego) wystawiona zostanie faktura za abonament. O ile Regulamin Promocji lub dotychczasowe ustalenia nie stanowią inaczej, termin płatności za tę fakturę wynosi 7 dni. Faktury za kolejne okresy będą wystawiane na takich samych zasadach.

Opłaty za obsługę techniczną i usługi dodatkowe będą fakturowane na takich samych zasadach jak dotychczas usługi kurierskie.

  • Czy otrzymam zwrot kosztów po rezygnacji z pakietu?

Po rezygnacji dostęp do usług będzie zapewniony do końca okresu rozliczeniowego, w którym nastąpi rezygnacja. Środki za aktywowane, rozpoczęte lub zlecone usługi nie będą zwracane.

  • Dlaczego otrzymałem kolejną fakturę?

Apaczka PRO, zgodnie z Regulaminem, który został zaakceptowany podczas aktywacji pakietu, działa na zasadzie automatycznego odnawiania co miesiąc, po zakończeniu bieżącego okresu rozliczeniowego.

  • Z czego wynika kwota na fakturze?

Wartość faktury obliczona została zgodnie z obowiązującym Państwa cennikiem indywidualnym za usługi Apaczka PRO, w zależności od rodzaju wykupionego abonamentu. Aktualne ceny znajdą Państwo w zakładce Mój Cennik w Panelu Klienta.

Co miesiąc otrzymają Państwo fakturę za aktywowany pakiet Apaczka PRO Brand.

Aby opłacić fakturę jednym kliknięciem, należy wejść w zakładkę Faktury i skorzystać z szybkiego przelewu.

  • Jaki jest cennik standardowy dla Apaczka PRO?

Cennik dostępny jest w Panelu Klienta, po zalogowaniu do konta >> zakładka Mój cennik >> Wybierz usługę >> Apaczka PRO.

  • Czy w trakcie trwania abonamentu, na fakturze wystawionej za następny okres rozliczeniowy, może zostać zastosowana inna stawka?

Stawka jaka znajdzie się na fakturze jest zgodna z cennikiem indywidualnym. Jeżeli w trakcie trwania abonamentu, otrzymają Państwo ofertę ze stawką inną niż dotychczas obowiązująca, zostanie ona zastosowana od przyszłego okresu rozliczeniowego.

  • Zrezygnowaliśmy z abonamentu, czy otrzymamy zwrot środków proporcjonalnie do niewykorzystanego okresu?

Po rezygnacji, dostęp do usług będzie zapewniony do końca okresu rozliczeniowego, w którym nastąpi rezygnacja. Środki za aktywowane, rozpoczęte lub zlecone usługi, nie będą zwracane.

Did you find this FAQ helpful?
0
0