Zmiana lub anulowanie kwoty pobrania / zmiana nr rachunku do zwrotu pobrania

Usługa pobranie (COD) jest dostępna dla wszystkich usług krajowych i jest dodatkowo płatna

 

ZMIANA KWOTY POBRANIA

a) W przypadku zlecenia niezrealizowanego (nieodebranego przez kuriera) –> zlecenie należy anulować i wprowadzić nowe, z poprawną kwotą pobrania. Zleceń niezrealizowanych nie można edytować,

b) W przypadku zlecenia zrealizowanego (odebranego przez kuriera), należy skontaktować się z nami poprzez formularz kontaktowy. 

    Formularz kontaktowy–>Pobrania–>Zmiana/ anulowanie kwoty pobrania/zmiana nr rachunku

 

Zmiana kwoty pobrania możliwa jest u przewoźników:

  • DPD – tylko na wyższą kwotę,
  • INPOST Kurier – zanim przesyłka otrzyma status zwrot do nadawcy,
  • POCZTEX Ekspres 24 i KURIER 48 POCZTY POLSKIEJ – nie ma możliwości dopisania kwoty pobrania po nadaniu przesyłki,
  • FEDEX – w każdym przypadku.


Nie ma możliwości
anulowania/korygowania kwot pobrania u poniższych przewoźników. Prosimy, aby listy przewozowe zawierały prawidłowe i kompletne dane.

  • UPS,
  • DPD – na niższą kwotę, tj. zmniejszenia lub anulowania,
  • InPost Paczkomaty,
  • POCZTEX Ekspres 24 i KURIER 48 POCZTY POLSKIEJ – nie ma możliwości dopisania kwoty pobrania po nadaniu przesyłki.
  • DHL.
Jedyną możliwością dokonania zmian jest zwrot przesyłki do nadawcy i jej ponowne nadanie z poprawna kwotą pobrania lub bez niej.
 

ANULOWANIE KWOTY POBRANIA

a) W przypadku zlecenia niezrealizowanego (nieodebranego przez kuriera), należy anulować zlecenie i wygenerować nowe bez kwoty pobrania,

b) W przypadku zlecenia zrealizowanego (odebranego przez kuriera), możliwe jest zgłoszenie prośby o anulowanie pobrania, poprzez formularz zgłoszeniowy. 

Formularz kontaktowy–>Pobrania–>Zmiana/ anulowanie kwoty pobrania/zmiana nr rachunku

 

Anulować pobranie można u przewoźników:

  • INPOST   – zanim przesyłka otrzyma status zwrot do nadawcy,
  • POCZTEX Ekspres 24 i KURIER 48 POCZTY POLSKIEJ – nie ma możliwości dopisania kwoty pobrania po nadaniu przesyłki,
  • FEDEX. 

Nie ma możliwości anulowania/korygowania kwot pobrania u poniższych przewoźników. Prosimy, aby listy przewozowe zawierały prawidłowe i kompletne dane.

  • UPS,
  • DPD – na niższą kwotę, tj. zmniejszenia lub anulowania,
  • InPost Paczkomaty,
  • POCZTEX Ekspres 24 i KURIER 48 POCZTY POLSKIEJ – nie ma możliwości dopisania kwoty pobrania po nadaniu przesyłki,
  • DHL.

 

UWAGA!
Przewoźnik nie daje gwarancji wykonania dyspozycji zmiany/anulowania pobrania.
Za poprawność danych w zleceniu odpowiada nadawca.
W przypadku dyspozycji zmiany/anulowania pobrania, doręczenie może opóźnić się o kilka dni roboczych.

 

ZMIANA NUMERU RACHUNKU do zwrotu pobrania

Możliwość zmiany nr rachunku możliwa jest tylko w przypadku, gdy nie został wykonany przelew do klienta.

a) W przypadku zlecenia niezrealizowanego (nieodebranego przez kuriera) zlecenie, należy anulować i wprowadzić nowe, z poprawnym nr rachunku.
UWAGA! Wpisz poprawny numer konta–ciąg cyfr bez spacji! 

b) W przypadku zlecenia zrealizowanego (odebranego przez kuriera), należy skontaktować się z nami poprzez formularz kontaktowy. 

Formularz kontaktowy–>Pobrania–>Zmiana/ anulowanie kwoty pobrania/zmiana nr rachunku

 

UWAGA! W przypadku zmiany nr rachunku, gdy przesyłka jest w transporcie, nie ma gwarancji wykonania dyspozycji. 

 

Zobacz również:

Adres kontaktowy

Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest R2G Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-797), ul. Klimczaka 1. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.

Copyright @ 2020 apaczka.pl

Adres kontaktowy

Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest R2G Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-797), ul. Klimczaka 1. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.

Copyright @ 2020 apaczka.pl.

Adres kontaktowy

Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest R2G Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-797), ul. Klimczaka 1. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.

Copyright @ 2020 apaczka.pl.