Jaka jest maksymalna kwota pobrania?

Maksymalne kwoty pobrania przesyłek, uzależnione są od firm kurierskich.
Poniżej zestawienie maksymalnych kwot pobrania dla wybranych przewoźników

Firma kurierska

Maksymalna kwota pobrania

AMBRO

Maksymalna kwota pobrania przesyłki to 7 000,00 PLN

DHL

Maksymalna wysokość kwoty pobrania przesyłki to 6 500,00 PLN
Jeżeli przy nadaniu jednej lub wielu przesyłek łączne kwoty pobrań od jednego nadawcy do jednego odbiorcy przekroczą jednorazowo 6 500 PLN, odbiorca przesyłki zobowiązany jest do dokonania odbioru w Punkcie Obsługi Klienta DHL.
Kwota pobrania przesyłki kierowanej do odbioru w punkcie DHL Service Point nie może przekroczyć 1000 PLN.

DPD

Maksymalna kwota pobrania to równowartość 3 000 EUR liczonych w PLN,
obliczonej według średniego kursu, ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski ostatniego roboczego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym nadano przesyłkę.

FEDEX

Maksymalna wysokość kwoty pobrania przesyłki to 5 000,00 PLN.

GEIS Cargo

Maksymalna kwota pobrania przesyłki to 15 000,00 PLN

HELLMANN

Maksymalna kwota pobrania przesyłki to 5 000,00 PLN

INPOST Kurier

Maksymalna wysokość kwoty pobrania wynosi 5 000,00 PLN

KURIER 48

Maksymalna wysokość kwoty pobrania wynosi 20 000,00 PLN

POCZTEX 24

Maksymalna wysokość kwoty pobrania wynosi 20 000,00 PLN

UPS

Maksymalna wysokość kwoty pobrania to równowartość kwoty 5 000 USD czyli ok 15 000,00 PLN dla jednego odbiorcy na dzień

TNT

Maksymalna kwota pobrania przesyłki to 6 000,00 PLN

RHENUS

Maksymalna kwota pobrania przesyłki to 10 000,00 PLN


Prosimy o zapoznanie się z regulaminami poszczególnych firm kurierskich.

Ważne!
Przypominamy, że nie ma możliwości anulowania/korygowania kwot pobrania u poniższych przewoźników. Prosimy, aby listy przewozowe zawierały prawidłowe i kompletne dane.

  • UPS,
  • DPD – na niższą kwotę, tj. zmniejszenia lub anulowania,
  • InPost Paczkomaty,
  • POCZTEX Ekspres 24 i KURIER 48 POCZTY POLSKIEJ – nie ma możliwości dopisania kwoty pobrania po nadaniu przesyłki,
  • DHL.

Jedyną możliwością dokonania zmian jest zwrot przesyłki do nadawcy i jej ponowne nadanie z poprawną kwotą lub bez niej.

Nadaj z nami przesyłkę za pobraniem!
kwota pobrania



Zobacz również: Jak długo trzeba czekać na zwrot pobrania?

Adres kontaktowy

Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest R2G Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-797), ul. Klimczaka 1. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.

Copyright @ 2020 apaczka.pl

Adres kontaktowy

Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest R2G Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-797), ul. Klimczaka 1. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.

Copyright @ 2020 apaczka.pl.

Adres kontaktowy

Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest R2G Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-797), ul. Klimczaka 1. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.

Copyright @ 2020 apaczka.pl.