Pobrania zagraniczne – UPS

Z dniem 12 kwietnia 2020 r. do odwołania zostanie wprowadzona tymczasowa dopłata do przesyłek zagranicznych, „Dopłata w okresie szczytu paczkowego” pomiędzy 19 krajami w Europie i wszystkimi miejscami docelowymi na całym świecie. Więcej informacji –> TUTAJ.

Jak działa usługa pobrania zagranicze?

Przesyłka za pobraniem (COD) to usługa dodatkowa, polegająca na tym, że odbiorca płaci za towar gotówką w momencie odbioru.

Podczas składania zagranicznego zlecenia, kwotę pobrania zawsze podajemy w EURO. Kurier podczas doręczenia przesyłki odbiera wyliczoną kwotę w EURO. Pobranie jest przeliczone na walutę PLN w oparciu o średni tygodniowy kurs wymiany, ustalony przez UPS na podstawie kursu NBP.

Wartość wpisanego przez Klienta pobrania, zwracana jest na wskazane przez Klienta konto bankowe w ciągu 10 dni roboczych od daty doręczenia przesyłki. 

Ważne!
Przypominamy, że nie ma możliwości anulowania/korygowania kwot pobrania u poniższych przewoźników. Prosimy, aby listy przewozowe zawierały prawidłowe i kompletne dane.

  • UPS,
  • DPD – na niższą kwotę, tj. zmniejszenia lub anulowania,
  • InPost Paczkomaty,
  • POCZTEX  – nie ma możliwości dopisania kwoty pobrania po nadaniu przesyłki,
  • DHL – Jedyną możliwością dokonania zmian jest zwrot przesyłki do nadawcy i jej ponowne nadanie z poprawną kwotą pobrania.
Did you find this FAQ helpful?
0
0