Jak anulować zafakturowaną przesyłkę?

Jeżeli przesyłka została zafakturowana, tzn. masz naliczoną opłatę za nienadaną przesyłkę, a fizycznie nie została odebrana przez kuriera, bądź została odebrana na wypisanym ręcznie liście przewozowym, to w celu anulowania przesyłki należy:

  1. Zalogować się do Panelu Klienta i wybrać zakładkę Zlecenia. Następnie wybrać z listy zlecenie, kliknąć w Szczegóły i wybrać Anuluj zlecenie.
  1. Następnie poprzez Formularz kontaktowy lub przez zakładkę Reklamacje złóż reklamację do faktury. Sprawdź jak złożyć reklamację do faktury?
  • Aby złożyć reklamację za pomocą Formularza kontaktowego
    – Zaloguj się do swojego konta na Apaczka.pl.
    – Wybierz zakładkę „Formularz kontaktowy” w menu bocznym.
    – Kliknij „Nowe zgłoszenie”.
    – Wybierz kategorię i temat zgłoszenia.

    Kategoria: Reklamacje / odwołania / statusy



    Temat: Reklamacja finansowa / faktur (dopłaty, anulowanie przesyłki)



    Formularz: Anulowanie zafakturowanej przesyłki.



    – Uzupełnij obowiązkowe pola formularza.
    – Kliknij „Wyślij”.

  • Aby złożyć reklamację za pomocą zakładki „Reklamacje”
    – Kliknij „Złóż reklamację”

– Wybierz powód reklamacji – „Reklamacja faktury (dopłata lub anulowana przesyłka)” i kliknij Dalej.

 

– Podaj numer faktury.

– Wybierz z listy anulowaną przesyłkę i zaznacz cenę podstawową oraz dopłatę paliwową, a także wszystkie usługi dodatkowe.

– Na „Liście wybranych reklamacji” odłożą się wyżej wybrane pozycje. Zweryfikuj wybrane pozycje i potwierdź poprawność, klikając w przycisk „Dalej”.

– Uzupełnij informacje o reklamacji.

– Wyślij uzupełniony formularz.

  1. Potwierdzenie złożenia reklamacji otrzymasz na maila.
Did you find this FAQ helpful?
Thumbs Up Icon 0
Thumbs Down Icon 0