Jak anulować zafakturowaną przesyłkę?

Jeżeli przesyłka została zafakturowana, tj. masz naliczoną opłatę za nienadaną przesyłkę, a fizycznie nie została odebrana przez kuriera bądź została odebrana na wypisanym ręcznie liście przewozowym, w celu anulowania przesyłki należy:

1. Wejść w zakładkę Zlecenia, z listy wybrać dane zlecenie i je anulować.

2. Następnie wejść w zakładkę „Reklamacje” i złożyć reklamację do faktury. Sprawdź jak złożyć reklamację do faktury?

a) Zakładka „Reklamacje”–>Złóż reklamację,

b) Wybierz powód reklamacji – „Reklamacja faktury (dopłata lub anulowana przesyłka)” i kliknij w przycisk „Dalej”,

 c) Podaj numer faktury i numer listu przewozowego,

d) Wybierz z listy anulowaną przesyłkę i zaznacz cenę podstawową oraz dopłatę paliwową, a także wszystkie usługi dodatkowe,

e) Na „Liście wybranych reklamacji” odłożą się wyżej wybrane pozycje. Zweryfikuj wybrane pozycje i potwierdź poprawność, klikając w przycisk „Dalej”,

f) Uzupełnij informacje o reklamacji.

g) Wyślij uzupełniony formularz.

3. Po złożeniu reklamacji otrzymasz mailowe potwierdzenie.

Adres kontaktowy

Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest R2G Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-797), ul. Klimczaka 1. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.

Copyright @ 2020 apaczka.pl

Adres kontaktowy

Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest R2G Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-797), ul. Klimczaka 1. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.

Copyright @ 2020 apaczka.pl.

Adres kontaktowy

Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest R2G Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-797), ul. Klimczaka 1. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.

Copyright @ 2020 apaczka.pl.