Jak anulować zafakturowaną przesyłkę?

Jeżeli przesyłka została zafakturowana, tzn. masz naliczoną opłatę za nienadaną przesyłkę, a fizycznie nie została odebrana przez kuriera, bądź została odebrana na wypisanym ręcznie liście przewozowym, to w celu anulowania przesyłki należy:

1. Zalogować się do Panelu Klienta i wybrać zakładkę Zlecenia. Następnie wybrać z listy zlecenie, kliknąć w Szczegóły i wybrać Anuluj zlecenie.

2. Następnie wejść w zakładkę Reklamacje i złożyć reklamację do faktury. Sprawdź jak złożyć reklamację do faktury?

a) Zakładka „Reklamacje”–> Złóż reklamację,

b) Wybierz powód reklamacji – „Reklamacja faktury (dopłata lub anulowana przesyłka)” i kliknij Dalej.

 c) Podaj numer faktury.

d) Wybierz z listy anulowaną przesyłkę i zaznacz cenę podstawową oraz dopłatę paliwową, a także wszystkie usługi dodatkowe,

e) Na „Liście wybranych reklamacji” odłożą się wyżej wybrane pozycje. Zweryfikuj wybrane pozycje i potwierdź poprawność, klikając w przycisk „Dalej”,

f) Uzupełnij informacje o reklamacji.

g) Wyślij uzupełniony formularz.

3. Potwierdzenie złożenia reklamacji otrzymasz na maila.

Did you find this FAQ helpful?
0
0