Jeżeli przesyłka została zafakturowana, tzn. masz naliczoną opłatę za nienadaną przesyłkę, a fizycznie nie została odebrana przez kuriera, bądź została odebrana na wypisanym ręcznie liście przewozowym, to w celu anulowania przesyłki należy:
1. Zalogować się do Panelu Klienta i wybrać zakładkę Zlecenia. Następnie wybrać z listy zlecenie, kliknąć w Szczegóły i wybrać Anuluj zlecenie.
2. Następnie wejść w zakładkę Reklamacje i złożyć reklamację do faktury. Sprawdź jak złożyć reklamację do faktury?
a) Zakładka „Reklamacje”–> Złóż reklamację,
b) Wybierz powód reklamacji – „Reklamacja faktury (dopłata lub anulowana przesyłka)” i kliknij Dalej.
c) Podaj numer faktury.
d) Wybierz z listy anulowaną przesyłkę i zaznacz cenę podstawową oraz dopłatę paliwową, a także wszystkie usługi dodatkowe,
e) Na „Liście wybranych reklamacji” odłożą się wyżej wybrane pozycje. Zweryfikuj wybrane pozycje i potwierdź poprawność, klikając w przycisk „Dalej”,
f) Uzupełnij informacje o reklamacji.
g) Wyślij uzupełniony formularz.
3. Potwierdzenie złożenia reklamacji otrzymasz na maila.
Załóż darmowe konto i bezpłatnie wyceń przesyłkę
Korzystaj z intuicyjnego formularza nadawania przesyłek
Serwis apaczka.pl korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce. Polityka prywatności