a) Reklamacje szkodowe:
– nieterminowe doręczenie/koszty transportu,
– uszkodzenie,
– zagubienie.
Zobacz instrukcję składania reklamacji szkodowych.
b) Reklamacje faktur (związane są z dopłatami/audytami).
Zobacz instrukcję składania reklamacji faktur.
Ważne! Reklamacje możemy złożyć jedynie do przesyłek doręczonych – wyjątkiem jest zagubienie.
Jeśli reklamacja została już złożona, należy wybrać z listy złożonych reklamacji lub przefiltrować np. po numerze listu, a następnie kliknąć „Szukaj”.
a) elektronicznie – za pośrednictwem naszego serwisu w sekcji „Reklamacje” w panelu klienta.
Aby złożyć reklamację w formie elektronicznej należy zalogować się na konto w serwisie apaczka.pl i wybrać zakładkę „Reklamacje”,
b) w formie papierowej, listownie.
Zobacz poniżej, jak złożyć odwołanie:
a) Reklamacje szkodowe
1. Zaloguj się do serwisu Apaczka.pl i kliknij w zakładkę „Reklamacje” w panelu klienta.
2. Wybierz kolejną zakładkę „Reklamacje”…
…i kliknij w przycisk „Złóż reklamację”.
3. Z listy rozwijanej wybierz „Odwołanie” i kliknij w przycisk „Dalej”.
4. Następnie podaj numer listu przewozowego. W przypadku przesyłek wielopaczkowych, podaj główny numer listu przewozowego.
Ważne! Odwołanie możemy złożyć jedynie do przesyłek, na które została złożona reklamacja i do których jest wydana decyzja.
5. Po wpisaniu numeru listu uzupełnij formularz zgłoszenia reklamacyjnego oraz załącz odpowiednie informacje/dokumenty, które uzupełnią pierwotną reklamację.
6. Po złożeniu, reklamacja powinna być widoczna na liście dostępnych reklamacji.
b) Reklamacje faktur
1. Zaloguj się do serwisu Apaczka.pl i kliknij w zakładkę „Reklamacje”.
2. Wybierz zakładkę „Reklamacje faktur„…
…i kliknij w przycisk „Złóż reklamację”.
3. Z listy rozwijanej wybierz „Reklamacja faktur – Odwołanie (dopłata)”
4. Następnie podaj nr listu przewozowego, do którego zostały doliczone dopłaty.
5. Wybierz/zaznacz dopłatę, z którą się nie zgadzasz oraz wpisz treść reklamowanej usługi. Zaakceptuj przyciskiem „Dalej”.
6. Po złożeniu, reklamacja powinna być widoczna na liście dostępnych reklamacji.
Apaczka.pl to sprawdzona platforma logistyczna działająca od ponad 10 lat na rynku przesyłek kurierskich.
Konsekwentnie wspiera firmy w rozwoju ich biznesu, udostępniając profesjonalne narzędzia ułatwiające codzienną logistykę.
Zaufało nam już ponad 160 tysięcy Klientów, którzy nadali blisko 30 milionów przesyłek!
R2G Polska Sp. z o.o.
ul. F. Klimczaka 1, 02-797 Warszawa
Dane Firmy
NIP: 7010194877, REGON: 141963798
Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest R2G Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-797), ul. Klimczaka 1. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.
Apaczka.pl to sprawdzony operator logistyczny działający od 10 lat na rynku przesyłek kurierskich.
Konsekwentnie wspiera firmy w rozwoju ich biznesu, udostępniając profesjonalne narzędzia ułatwiające codzienną logistykę.
Zaufało nam już ponad 60 tysięcy klientów, którzy nadali blisko 20 milionów przesyłek!
R2G Polska Sp. z o.o.
ul. F. Klimczaka 1, 02-797 Warszawa
Dane Firmy
NIP: 7010194877, REGON: 141963798
Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest R2G Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-797), ul. Klimczaka 1. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.
Apaczka.pl to sprawdzony operator logistyczny działający od 10 lat na rynku przesyłek kurierskich.
Konsekwentnie wspiera firmy w rozwoju ich biznesu, udostępniając profesjonalne narzędzia ułatwiające codzienną logistykę.
Zaufało nam już ponad 60 tysięcy klientów, którzy nadali blisko 20 milionów przesyłek!
R2G Polska Sp. z o.o.
ul. F. Klimczaka 1, 02-797 Warszawa
Dane firmy
NIP: 7010194877, REGON: 141963798
Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest R2G Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-797), ul. Klimczaka 1. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.