Dlaczego mimo anulowania przesyłki, środki nie wróciły na saldo?

Jeśli pomimo anulowania przesyłki obciążenie jest widoczne w saldzie, oznacza to, że opłata za przesyłkę została zaksięgowana. W takim przypadku prosimy o złożenie reklamacji do faktury w systemie. Poniżej instrukcja:

1. Zaloguj się do systemu i wybierz zakładkę Reklamacje w panelu bocznym.

2.  Wybierz zakładkę Reklamacje faktur i kliknij w przycisk „Złóż reklamację”.

3. Z listy rozwijanej „Powód reklamacji” wybierz Reklamacja faktury (dopłata lub anulowana przesyłka) i postępuj zgodnie z dalszymi instrukcjami w systemie.

Zobacz również:
Statusy reklamacji
Reklamacje faktur

Adres kontaktowy

Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest R2G Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-797), ul. Klimczaka 1. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.

Copyright @ 2020 apaczka.pl

Adres kontaktowy

Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest R2G Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-797), ul. Klimczaka 1. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.

Copyright @ 2020 apaczka.pl.

Adres kontaktowy

Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest R2G Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-797), ul. Klimczaka 1. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.

Copyright @ 2020 apaczka.pl.