Pobranie jest rozliczane dopiero gdy przesyłka ma status „Doręczona”, a pobranie zostało przekazane przez przewoźnika.
Jeśli jednak termin zwrotu pobrania już upłynął, a na Twoim koncie wciąż nie ma pieniędzy, zobacz poniżej możliwe przyczyny. Podpowiadamy też, co należy zrobić.
1. Przewidywany termin rozliczenia pobrania jeszcze nie upłynął.
Sprawdź terminy: Jak długo trzeba czekać na zwrot pobrania?
2. Niepoprawny status przesyłki.
a) „Zwrot do nadawcy” – usługa pobranie nie miała miejsca, zwrot nie jest należny.
b) „Wyjątek”
3. Wypłata kwoty pobrania została wstrzymana do momentu opłacenia zobowiązań.
Wpłać zaległą kwotę lub złóż dyspozycję kompensaty. Wyślij zgłoszenie za pomocą formularza kontaktowego. Kategoria: Pobrania Temat: Brak zwrotu pobrania / Kompensata pobrań Formularz: Kompensata pobrań
4. Możliwe że została złożona przez klienta dyspozycja zmiany lub anulowania pobrania.
5. Wystawiono list ręczny z pobraniem i wydano kurierowi zamiast listu systemowego.
W tej sytuacji prześlij do nas nr listu przewozowego i jego skan za pomocą formularza kontaktowego. Kategoria: Pobrania Temat: Brak zwrotu pobrania / Kompensata pobrań Formularz: Brak zwrotu pobrania. W zgłoszeniu podaj nr listu systemowego.
6. Nie otrzymaliśmy informacji od firmy kurierskiej o zwrocie pobrania.
W tej sytuacji, wyślij zgłoszenie za pomocą formularza kontaktowego. Kategoria: Pobrania Temat: Brak zwrotu pobrania / Kompensata pobrań Formularz: Brak zwrotu pobrania
b) „Wyjątek” Wyślij zgłoszenie za pomocą formularza kontaktowego. Kategoria: Nadania i Doręczenia Temat: Błędny status przesyłki Formularz: Błędny status przesyłki