Dlaczego nie wpłynął zwrot pobrania?

Spis treści

Pobranie jest rozliczane dopiero gdy przesyłka ma status „Doręczona”, a pobranie zostało przekazane przez przewoźnika.

Nowy Panel Apaczka

Termin zwrotu pobrania już upłynął, a na Twoim koncie wciąż nie ma pieniędzy 

Jeśli jednak termin zwrotu pobrania już upłynął, a na Twoim koncie wciąż nie ma pieniędzy, zobacz poniżej możliwe przyczyny. Podpowiadamy też, co należy zrobić. 

1. Przewidywany termin rozliczenia pobrania jeszcze nie upłynął. 

Sprawdź terminy: Jak długo trzeba czekać na zwrot pobrania? 

2. Niepoprawny status przesyłki. 

a) „Zwrot do nadawcy” – usługa pobranie nie miała miejsca, zwrot nie jest należny. 

b)  „Wyjątek”  

3. Wypłata kwoty pobrania została wstrzymana do momentu opłacenia zobowiązań. 

Wpłać zaległą kwotę lub złóż dyspozycję kompensaty. Wyślij zgłoszenie za pomocą formularza kontaktowego. Kategoria: Pobrania Temat: Brak zwrotu pobrania / Kompensata pobrań Formularz: Kompensata pobrań 

4. Możliwe że została złożona przez klienta dyspozycja zmiany lub anulowania pobrania. 

5. Wystawiono list ręczny z pobraniem i wydano kurierowi zamiast listu systemowego. 

W tej sytuacji prześlij do nas nr listu przewozowego i jego skan za pomocą formularza kontaktowego. Kategoria: Pobrania Temat: Brak zwrotu pobrania / Kompensata pobrań Formularz: Brak zwrotu pobrania. W zgłoszeniu podaj nr listu systemowego. 

6. Nie otrzymaliśmy informacji od firmy kurierskiej o zwrocie pobrania. 

W tej sytuacji, wyślij zgłoszenie za pomocą formularza kontaktowego. Kategoria: Pobrania Temat: Brak zwrotu pobrania / Kompensata pobrań Formularz: Brak zwrotu pobrania 

Który przewoźnik daje możliwość anulowania lub zmiany kwoty pobrania? 

Kurier Czy jest możliwe ANULOWANIE POBRANIA? Czy jest możliwa ZMIANA KWOTY POBRANIA? 
AMBRO TAK TAK 
DHL NIE NIE 
DPD NIE TAK, jest możliwość zmiany kwoty pobrania na większą, po wygenerowaniu listu przewozowego 
FEDEX/TNT TAK TAK 
GLS NIE NIE 
HELLMANN TAK NIE 
INPOST KURIER TAK TAK 
ORLEN PACZKA NIE NIE 
POCZTA POLSKA TAK TAK 
RHENUS TAK TAK 
UPS NIE NIE 

Stary Panel Apaczka

Termin zwrotu pobrania już upłynął, a na Twoim koncie wciąż nie ma pieniędzy

Jeśli jednak termin zwrotu pobrania już upłynął, a na Twoim koncie wciąż nie ma pieniędzy, zobacz poniżej możliwe przyczyny. Podpowiadamy też, co należy zrobić.

1. Przewidywany termin rozliczenia pobrania jeszcze nie upłynął.

Sprawdź terminy: Jak długo trzeba czekać na zwrot pobrania?

2. Niepoprawny status przesyłki.

a) „Zwrot do nadawcy” – usługa pobranie nie miała miejsca, zwrot nie jest należny.

b)  „Wyjątek” Wyślij zgłoszenie za pomocą formularza kontaktowegoKategoria: Nadania i Doręczenia Temat: Błędny status przesyłki Formularz: Błędny status przesyłki

3. Wypłata kwoty pobrania została wstrzymana do momentu opłacenia zobowiązań.

Wpłać zaległą kwotę lub złóż dyspozycję kompensaty. Wyślij zgłoszenie za pomocą formularza kontaktowegoKategoria: Pobrania Temat: Brak zwrotu pobrania / Kompensata pobrań Formularz: Kompensata pobrań

4. Możliwe że została złożona przez klienta dyspozycja zmiany lub anulowania pobrania.

5. Wystawiono list ręczny z pobraniem i wydano kurierowi zamiast listu systemowego.

W tej sytuacji prześlij do nas nr listu przewozowego i jego skan za pomocą formularza kontaktowegoKategoria: Pobrania Temat: Brak zwrotu pobrania / Kompensata pobrań Formularz: Brak zwrotu pobrania. W zgłoszeniu podaj nr listu systemowego.

6. Nie otrzymaliśmy informacji od firmy kurierskiej o zwrocie pobrania.

W tej sytuacji, wyślij zgłoszenie za pomocą formularza kontaktowego. Kategoria: Pobrania Temat: Brak zwrotu pobrania / Kompensata pobrań Formularz: Brak zwrotu pobrania

Który przewoźnik daje możliwość anulowania lub zmiany kwoty pobrania?

KurierCzy jest możliwe ANULOWANIE POBRANIA?Czy jest możliwa ZMIANA KWOTY POBRANIA?
AMBROTAKTAK
DHLNIENIE
DPDNIETAK, jest możliwość zmiany kwoty pobrania na większą, po wygenerowaniu listu przewozowego
FEDEX/TNTTAKTAK
GLSNIENIE
HELLMANNTAKNIE
INPOST KURIERTAKTAK
ORLEN PACZKANIENIE
POCZTA POLSKATAKTAK
RHENUSTAKTAK
UPSNIENIE

Did you find this FAQ helpful?
Thumbs Up Icon 0
Thumbs Down Icon 0