Bezpieczna płatność kartą za pobranie w DPD i FedEx

W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie Klientów, firma DPD i FedEX wprowadziły bezdotykową formę płatności.

Co to oznacza dla klientów?

  • Możliwość płatności kartą za przesyłki pobraniowe (COD). Cena za usługę dostępna jest w Panelu Klienta, w zakładce Mój cennik.
  • Firma DPD oraz FedEx wyposażyła wszystkich kurierów w terminale umożliwiające rozliczenia bezgotówkowe.
  • Koszt prowizji za transakcję bezgotówkową poniesie nadawca/zleceniodawca – dotyczy FedEx.
  • W przypadku, gdy odbiorca za pobranie zapłaci kartą, po audycie zostaniesz obciążony dodatkowymi kosztami 0,75% wartości wprowadzonej kwoty pobrania. Kwota pojawi się w formie audytu do przesyłki, w kolejnym cyklu rozliczeniowym – dotyczy FedEx.
  • Kurier DPD (telefonicznie) ustala z odbiorcą przesyłki, finalny sposób realizacji usługi pobrania.

Ważne!

Dopłata naliczana będzie po audycie firmy kurierskiej, gdyż to odbiorca decyduje o formie płatności kartą lub gotówka. Usługi nie można zlecić podczas składania zlecenia DPD.

Jak nadać przesyłkę za pobraniem?

Sposób nadania takiej przesyłki pozostaje bez zmian.

  1. Zaloguj się do Apaczka.pl i kliknij Wyślij przesyłkę.
  2. Uzupełnij wymagane informacje, a w sekcji Dodatkowe informacje i usługi wprowadź kwotę pobrania.
  3. Wybierz z listy, bądź wprowadź nowy numer konta do zwrotu pobrania. 
  4. Następnie wybierz przewoźnika, wprowadź adres odbioru i dostawy i Wyślij – Gotowe! Szczegółowa instrukcja dostępna jest w artykule: Jak złożyć przesyłkę pobraniową?
Did you find this FAQ helpful?
0
2