Jak złożyć przesyłkę pobraniową?

Usługa Pobranie (COD) jest dostępna dla wszystkich usług krajowych i jest dodatkowo płatna.

Instrukcja wysłania przesyłki za pobraniem?

  1. Zaloguj się do Apaczka.pl i kliknij Wyślij przesyłkę.
  2. Uzupełnij wymagane informacje, a w sekcji Dodatkowe informacje i usługi wprowadź kwotę pobrania. Kwotę pobrania należy wpisać bez spacji – ciąg cyfr ewentualnie z przecinkiem.

Przykład

ŹLEDOBRZE
2 000 PLN2000 PLN
2.000 PLN2000,09 PLN
  1. Jeśli wybrałeś usługę DHL, FedEx, INPOST – w sekcji Dodatkowe informacje i usługi uzupełnij również pole Deklaracja wartości. Kwota deklarowanej wartości nie może być niższa niż kwota pobrania.
  1. Wybierz z listy, bądź wprowadź nowy numer konta do zwrotu pobrania.

UWAGA! Wpisz poprawny numer konta – ciąg cyfr bez spacji!

Komunikat „Usługa pobranie wymaga podania prawidłowego numeru konta bankowego.” – Oznacza, że wprowadziłeś numer konta, który nie istnieje, bądź wprowadziłeś zagraniczny numer konta.

  1. Następnie, wybierz przewoźnika, wprowadź adres odbioru i dostawy i kliknij Wyślij – Gotowe!

Który przewoźnik daje możliwość anulowania lub zmiany kwoty pobrania?

KurierCzy jest możliwe ANULOWANIE POBRANIA?Czy jest możliwa ZMIANA KWOTY POBRANIA?
AMBROTAKTAK
DHLNIENIE
DPDNIETAK, jest możliwość zmiany kwoty pobrania na większą, po wygenerowaniu listu przewozowego
FEDEX/TNTTAKTAK
GLSNIENIE
HELLMANNTAKNIE
INPOST KurierTAKTAK
ORLEN PACZKANIENIE
POCZTA POLSKATAKTAK
RHENUSTAKTAK
UPSNIENIE
Did you find this FAQ helpful?
0
0