1. Zaloguj się do serwisu Apaczka, podaj parametry wysyłki i w sekcji Wybór przewoźnika kliknij w kafelek Poczta Polska Pocztex Ekspres 24 odbiór w punkcie.
2. Uzupełnij wymagane pola w sekcjach Adres odbioru i Adres dostawy.
3. Wybierz punkt, do którego ma być dostarczona Twoja przesyłka, klikając w pole poniżej adresu dostawy –> WYBIERZ PUNKT.
Jeżeli chcesz znaleźć punkt Poczty Polskiej Ekspres 24 w swojej okolicy wystarczy, że w dostępnej wyszukiwarce wpiszesz nazwę miejscowości i ulicę lub po prostu klikniesz na mapie wybrane miejsce.
Jeśli w twojej okolicy nie ma punktów odbioru wybranego przez Ciebie przewoźnika, masz możliwość wyboru innego przewoźnika i punktu:
a) Podaj miejsce dostawy…
b) Wybierz dogodny punkt i przewoźnika. Zaakceptuj przyciskiem –> Wybierz i zmień przewoźnika
4. Wygeneruj list przewozowy i zamów kuriera, określając preferowaną datę i godzinę odbioru. Następnie kliknij w przycisk Wyślij.
Przewidywany termin doręczenia przesyłki to następny dzień roboczy, jednakże gwarantowany to pięć dni roboczych.
Maksymalne parametry przesyłki nadawanej do doręczenia w punktach odbioru i automatach pocztowych.
a) Punkty odbioru – placówki pocztowe, sklepy Żabka, stacje paliw ORLEN, kioski Ruchu:
(dla przesyłek o kształcie cylindrycznym nadanych jako niestandardowe: 20 cm x 70 cm).
b) Automaty pocztowe – w placówkach pocztowych i marketach Biedronka:
W ramach sieci ponad 50% punktów czynna jest 7 dni w tygodni. W automatach pocztowych w placówkach i na stacjach Orlen przesyłki możesz odbierać 24h.
W placówkach pocztowych i na stacjach Orlen, odbiór odbywa się na podstawie okazania dokumentu tożsamości.
Gdy Twoja przesyłka zostanie nadana i otrzymasz jej numer, możesz na bieżąco śledzić, na jakim jest etapie dostawy ⇒SPRAWDŹ. Gdy trafi już do wybranego przez Ciebie punktu, otrzymasz powiadomienie.
Nadaj z nami przesyłkę!
Zobacz również:
Punkty nadania i odbioru – wszystkie punkty odbioru w jednym miejscu!
Jak nadać przesyłkę w paczkomacie?
Apaczka.pl to sprawdzona platforma logistyczna działająca od ponad 10 lat na rynku przesyłek kurierskich.
Konsekwentnie wspiera firmy w rozwoju ich biznesu, udostępniając profesjonalne narzędzia ułatwiające codzienną logistykę.
Zaufało nam już ponad 160 tysięcy Klientów, którzy nadali blisko 30 milionów przesyłek!
R2G Polska Sp. z o.o.
ul. F. Klimczaka 1, 02-797 Warszawa
Dane Firmy
NIP: 7010194877, REGON: 141963798
Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest R2G Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-797), ul. Klimczaka 1. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.
Apaczka.pl to sprawdzony operator logistyczny działający od 10 lat na rynku przesyłek kurierskich.
Konsekwentnie wspiera firmy w rozwoju ich biznesu, udostępniając profesjonalne narzędzia ułatwiające codzienną logistykę.
Zaufało nam już ponad 60 tysięcy klientów, którzy nadali blisko 20 milionów przesyłek!
R2G Polska Sp. z o.o.
ul. F. Klimczaka 1, 02-797 Warszawa
Dane Firmy
NIP: 7010194877, REGON: 141963798
Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest R2G Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-797), ul. Klimczaka 1. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.
Apaczka.pl to sprawdzony operator logistyczny działający od 10 lat na rynku przesyłek kurierskich.
Konsekwentnie wspiera firmy w rozwoju ich biznesu, udostępniając profesjonalne narzędzia ułatwiające codzienną logistykę.
Zaufało nam już ponad 60 tysięcy klientów, którzy nadali blisko 20 milionów przesyłek!
R2G Polska Sp. z o.o.
ul. F. Klimczaka 1, 02-797 Warszawa
Dane firmy
NIP: 7010194877, REGON: 141963798
Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest R2G Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-797), ul. Klimczaka 1. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.