Allegro Paczkomaty Smart. Jak skorzystać z usługi?

Masz konto firmowe i chcesz korzystać z prostych narzędzi i usług dostawy? Skorzystaj z Allegro Smart z dostawą do Paczkomatu

Usługa dostępna jest dla:

  • Allegro Paczkomaty 24/7 InPost,
  • Paczkomaty 24/7.

Powyższe metody dostawy rozliczasz bezpośrednio z Allegro, a nie z Apaczka.pl pod warunkiem, że dla danego zamówienia:

  • poprawnie przekażesz adres e-mail kupującego,
  • (w przypadku płatności z góry) jest ono opłacone przez Allegro Finanse.

Opłatę za nadanie przesyłki, jedną z powyższych metod, Allegro doliczy do rozliczeń z Allegro na Twoim koncie w miesiącu realizacji usługi.
Opłatę za usługę dodatkową (np. dodatkowe ubezpieczenie) Allegro doliczy do rozliczeń z Allegro na twoim koncie najpóźniej w miesiącu następującym po miesiącu realizacji danej metody dostawy.

Reasumując: Nadajesz paczki z Apaczka.pl, ale rozliczasz się z Allegro

Co zrobić, aby skorzystać z oferty i mieć dostęp do wszystkich innych funkcjonalności?

Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się i nadaj przesyłkę!

Masz konto?
Aby wysłać przesyłkę za pomocą usługi ALLEGRO Paczkomaty w usłudze SMART, należy:

1. Nadać ją przez zakładkę Koszyk zleceń/Importy z zaimportowanej wcześniej aukcji. W aukcji Allegro musi widnieć Allegro Smart.

2. Następnie kliknąć przycisk Wyślij. Nastąpi przekierowanie do formularza wysyłkowego.

3. W formularzu zostaną podstawione dane adresowe klienta, zgodnie z danymi w aukcji Allegro.

4. Wśród dostępnych przewoźników pojawi się Allegro InPost Paczkomaty z wyceną równą 0,19 zł i tę usługę należy wybrać, wysyłając przesyłkę.

5. Zamówienie zostanie wycenione na 0,19 zł netto.

6. Wyślij zamówienie, wygeneruj list przewozowy. Do Allegro zostanie przesłana informacja z numerem przesyłki do danej aukcji.

Ważne!

  • Zlecenia, dla których Allegro nie potwierdzi usługi SMART, nie będą mogły zostać zrealizowane za 0,19 zł netto.
  • W przypadku wskazania adresu mail Allegro, który identyfikuje konkretną transakcję w domenie allegromail, kwota pobrania jest realizowana wg. transakcji Allegro.
  • Brak wskazania kwoty pobrania w zamówieniu Allegro spowoduje zignorowanie tej informacji na formularzu w serwisie apaczka.pl
  • Dla każdego zamówienia sprawdź, czy adres e-mail jest poprawny. Jest to warunek konieczny do tego, żeby za daną przesyłkę rozliczyć się bezpośrednio z Allegro, a nie z nami. System Apaczka rozpozna, że nadajesz przesyłkę właśnie na podstawie adresu e-mail klienta.Gdy nadajesz przesyłki, zawsze wprowadzaj pełny, poprawny adres e-mail klienta. Pełny adres zawiera dwie części połączone znakiem „+” oraz domenę @allegromail.pl

UWAGA!

  • Opłata za przekazanie przesyłki paczkomatowej kurierowi (Opłata za odbiór przesyłkinaliczana jest przez InPost. Jeśli więc skorzystasz z tej usługi, to fakturę za jej realizację otrzymasz od apaczka.pl zgodnie z cennikiem standardowej usługi InPost Paczkomaty
  • Przesyłki nadane w usłudze Paczkomaty SMART nie sumują się z przesyłkami nadanymi standardową usługą Paczkomaty InPost w ramach „Opłaty za odbiór przesyłki”
  • Zlecenia, dla których Allegro nie potwierdzi przeniesienia kosztu, formularz serwis InPost Allegro będzie niedostępny, a tym samym przesyłka wyceni się według cennika klienta w apaczka.pl
  • W przypadku nieskorzystania z opcji Import Allegro przesyłki zostaną naliczone zgodnie z cennikiem klienta w apaczka.pl
  • Reklamacje dotyczące usługi Allegro InPost Paczkomaty, należy zgłaszać bezpośrednio u przewoźnika. Szczegółowe informacje TUTAJ
Did you find this FAQ helpful?
0
0