Jak anulować zlecenie w Apaczka?

Jak anulować zlecenie w Panelu Klienta? 

1. Zaloguj się i wejdź w zakładkę Zlecenia w panelu bocznym.

2. Z listy zleceń wybierz te, które chcesz anulować. Następnie kliknij Anuluj zlecenia.

3. Podaj Powód anulowania zlecenia i potwierdź dyspozycję. Status przesyłki zostanie zmieniony na „Anulowane”.

anulowanie zlecenia

 

Ważne!

  • Dla klientów na przedpłacie: W przypadku anulowania zlecenia środki niezwłocznie wracają na subkonto Klienta. 
  • Dla klientów z limitem kredytowym: W przypadku anulowania zlecenia środki wracają niezwłocznie na dostępne saldo.
Adres kontaktowy

Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest Wolante Investments Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-797), ul. Klimczaka 1. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.

Copyright @ 2020 apaczka.pl

Adres kontaktowy

Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest Wolante Investments Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-797), ul. Klimczaka 1. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.

Copyright @ 2020 apaczka.pl.

Adres kontaktowy

Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest Wolante Investments Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-797), ul. Klimczaka 1. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.

Copyright @ 2020 apaczka.pl.