Dlaczego przesyłka nie jest doręczona?

Doręczenie przesyłki może być opóźnione z następujących powodów:

– problemy logistyczne po stronie przewoźnika, sprawdź TUTAJ,

brak skanu przesyłki na magazynie, bądź przy pobraniu przez kuriera do doręczenia,

– uszkodzenie mechaniczne etykiety (brak możliwości zidentyfikowania przesyłki).

W pierwszej kolejności sprawdź, czym spowodowane jest opóźnienie w doręczeniu przesyłki. Jej status możesz sprawdzić na dwa sposoby:

a) poprzez przycisk „Śledź przesyłkę„, na stronie głównej Apaczka,

b) poprzez przycisk „Zlecenia„, w Panelu Klienta.

Jeśli w historii śledzenia przesyłki, nie ma informacji o błędnym adresie doręczenia/ odmowie przyjęcia przez odbiorcę/braku obecności odbiorcy –  należy sprawdzić, czy przesyłka ma statusy z bieżącą datą. W przypadku, gdy:

a) przesyłka ma aktualne skany na magazynie przewoźnika i nie jest wydawana do doręczenia, może to wskazywać na problemy logistyczne po stronie firmy kurierskiej. W tej sytuacji prześlij zgłoszenie za pomocą formularza kontaktowego,

b) przesyłka nie ma aktualnych skanów (statusy przesyłki w historii śledzenia nie są aktualne), może to oznaczać, że od przesyłki odkleiła się etykieta, bądź uległa zniszczeniu mechanicznemu. W tej sytuacji prześlij zgłoszenie za pomocą formularza kontaktowego z prośbą o interwencję. W treści maila opisz przesyłkę, jej zawartość, opakowanie, naklejki, inne cechy charakterystyczne, które pozwolą łatwo zidentyfikować przesyłkę. 

Zobacz również:

Nadaj przesyłkę z gwarancją terminowego doręczenia!

Did you find this FAQ helpful?
0
0