Dlaczego przesyłka nie jest doręczona?

Doręczenie przesyłki może być opóźnione z następujących powodów:

– problemy logistyczne po stronie przewoźnika,

– brak skanu przesyłki na magazynie, bądź przy pobraniu przez kuriera do doręczenia,

– uszkodzenie mechaniczne etykiety (brak możliwości zidentyfikowania przesyłki).

W pierwszej kolejności sprawdź, czym spowodowane jest opóźnienie w doręczeniu przesyłki. Jej status możesz sprawdzić na dwa sposoby:

a) poprzez przycisk „Śledź przesyłkę„, na stronie głównej serwisu apaczka,

b) poprzez przycisk „Zlecenia„, w menu bocznym panelu Klienta. Zobacz poniżej jak to zrobić.

1. Zaloguj się, kliknij w zakładkę Zlecenia„. 


2. 
Wybierz zlecenie, którego status chcesz sprawdzić. Kliknij w numer listu przewozowego, w sekcji „Przebieg przesyłki” sprawdzisz aktualny status przesyłki i powody opóźnienia.


3
. Jeśli w historii śledzenia przesyłki, nie ma informacji o błędnym adresie doręczenia/ odmowie przyjęcia przez odbiorcę/braku obecności odbiorcy –  należy sprawdzić, czy przesyłka ma statusy z bieżącą datą. W przypadku, gdy:

a) przesyłka ma aktualne skany na magazynie przewoźnika i nie jest wydawana do doręczenia, może to wskazywać na problemy logistyczne po stronie firmy kurierskiej. W tej sytuacji prześlij zgłoszenie za pomocą formularza kontaktowego,

b) przesyłka nie ma aktualnych skanów (statusy przesyłki w historii śledzenia nie są aktualne), może to oznaczać, że od przesyłki odkleiła się etykieta, bądź uległa zniszczeniu mechanicznemu. W tej sytuacji prześlij zgłoszenie za pomocą formularza kontaktowego z prośbą o interwencję. W treści maila opisz przesyłkę, jej zawartość, opakowanie, naklejki, inne cechy charakterystyczne, które pozwolą łatwo zidentyfikować przesyłkę. 

Zobacz również:
Jak ponownie zamówić kuriera / ponowić zlecenie?
Terminy doręczeń przesyłek dla poszczególnych przewoźników

Adres kontaktowy

Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest R2G Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-797), ul. Klimczaka 1. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.

Copyright @ 2020 apaczka.pl

Adres kontaktowy

Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest R2G Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-797), ul. Klimczaka 1. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.

Copyright @ 2020 apaczka.pl.

Adres kontaktowy

Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest R2G Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-797), ul. Klimczaka 1. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.

Copyright @ 2020 apaczka.pl.