Dlaczego mimo wysłania płatności przez przelewy błyskawiczne, nadal nie mam dostępnych środków?

Zdarza się, że księgowanie przelewów błyskawicznych trwa nieco dłużej, nawet do 15 min.

Wyloguj się z Apaczka i zaloguj się ponownie do Panelu Klienta. Następnie w zakładce  Rozliczenia sprawdź aktualny stan konta. (Uwaga! Opóźnienia mogą również być spowodowane awarią po stronie banku lub operatora Przelewy 24).

1. Zaloguj się ponownie do Panelu Klienta.

2. Następnie, w zakładce Rozliczenia sprawdź aktualny stan konta.

Jeżeli wpłacona przez Ciebie kwota nadal się nie pojawi, zweryfikuj również czy kwota za przesyłkę, wymagana przez system, nie została przez Ciebie zmieniona – np. czy nie wpłacasz za niskiej albo zbyt wysokiej kwoty.

Uwaga! Jeżeli podczas realizacji przelewu błyskawicznego zmieniłeś bądź poprawiłeś kwotę na inną niż wskazaną przez system, środki nie zaksięgują się na subkoncie.

Zobacz również:

Did you find this FAQ helpful?
0
0