Przesyłki drobnicowe już teraz możesz realizować w serwisie Apaczka.pl. Dowiedz się, czym są przesyłki drobnicowe i co możesz zyskać zamawiając je za pośrednictwem platformy logistycznej Apaczka. W Apaczce znajdziesz kompletne rozwiązania logistyczne bez względu na wielkość Twojej Firmy. Niedawno włączyliśmy do oferty obsługę transportów drobnicowych, krajowych i zagranicznych.

Czym są przesyłki drobnicowe?

W transporcie drogowym przesyłki drobnicowe są rozumiane jako części ładunku zbiorczego. Są tańszą alternatywą dla ładunków dedykowanych lub całopojazdowych. Przewoźnik łączy zlecenia kierowane do  danej destynacji i w ten sposób może zorganizować transport większym pojazdem, ponosząc mniejsze koszty. Dzięki temu może zaoferować niższą cenę usługi w porównaniu z dostawą kurierem. Niższa cena wiąże się z dłuższym czasem dostawy w porównaniu z usługą kurierską. Jest tak, ponieważ zwykle przesyłki przewożone są do najpierw do hubów przeładunkowych. W kolejnym etapie przesyłki drobnicowe są przewożone do następnego węzła lokalnego i stamtąd dopiero do finalnego odbiorcy. Dlatego przesyłki drobnicowe najlepiej wybierać, jeśli nie masz presji czasu.

Przesyłki drobnicowe krajowe i międzynarodowe

Jeśli masz konto na platformie Apaczka, możesz w łatwy sposób zorganizować transport drobnicowy zarówno na terenie Polski, jak również poza granicami. Dotyczy to zarówno nadań jak i odbiorów. Zwykle przewozy drobnicowe są to transporty paletowe. Nawet jedną paletę możesz nadać jako przesyłkę drobnicową. Sprawdź ceny i warunki w porównaniu ze standardową ofertą paletową. Z pewnością  więcej zaoszczędzisz, gdy wybierzesz transport drobnicowy mając do wysłania więcej palet. Zagraniczne przesyłki drobnicowe możesz realizować w Apaczce w obu kierunkach. Dzięki regularnym liniom drobnicowym naszych przewoźników możemy zaoferować Ci czasem lepsze warunki, niż te, jakie dostaniesz w tradycyjnych firmach przewozowych.

Jak zamówić transport drobnicowy w Apaczce?

Gdy chcesz wysłać przesyłkę drobnicową na platformie Apaczka, musisz mieć konto.

  1. Zaloguj się do Panelu Klienta, klikając w górnym menu „Wyślij przesyłkę”
  2. W Panelu Zamówienia wybierz „Paleta/Półpaleta”
  3.  Następnie przejdź do formularza kontaktowego, wybierając przycisk „Kliknij i otrzymaj indywidualną wycenę”.

Po przekierowaniu do Formularza podaj wymagane informacje i wyślij zgłoszenie. Nasz Konsultant skontaktuje się z Tobą i doradzi w wyborze najlepszej opcji.