Dlaczego przesyłka nie jest doręczona?

Spis treści

Nowy Panel Apaczka

Dlaczego przesyłka nie jest doręczona? 

Doręczenie przesyłki może być opóźnione z następujących powodów: 

  • problemy logistyczne po stronie przewoźnika, 
  • brak skanu przesyłki na magazynie bądź przy pobraniu przez kuriera do doręczenia, 
  • uszkodzenie mechaniczne etykiety (brak możliwości zidentyfikowania przesyłki). 

W pierwszej kolejności sprawdź, czym spowodowane jest opóźnienie w doręczeniu przesyłki. Jej status możesz sprawdzić: 

  • W zakładce Przesyłki i zlecenia status widzisz na liście zleceń. 
    Po kliknieciu w szczegóły zlecenia masz informację na temat historii przesyłki – sekcja Status przesyłki. 
    Możesz również w górnym menu kliknąć Śledź przesyłkę 

Jeśli w historii śledzenia przesyłki, nie ma informacji o błędnym adresie doręczenia/ odmowie przyjęcia przez odbiorcę/braku obecności odbiorcy –  należy sprawdzić, czy przesyłka ma statusy z bieżącą datą. W przypadku, gdy: 

  • przesyłka ma aktualne skany na magazynie przewoźnika i nie jest wydawana do doręczenia, może to wskazywać na problemy logistyczne po stronie firmy kurierskiej. W tej sytuacji prześlij zgłoszenie za pomocą formularza kontaktowego, 
  • przesyłka nie ma aktualnych skanów (statusy przesyłki w historii śledzenia nie są aktualne), może to oznaczać, że od przesyłki odkleiła się etykieta, bądź uległa zniszczeniu mechanicznemu. W tej sytuacji prześlij zgłoszenie za pomocą formularza kontaktowego z prośbą o interwencję. W treści maila opisz przesyłkę, jej zawartość, opakowanie, naklejki, inne cechy charakterystyczne, które pozwolą łatwo zidentyfikować przesyłkę.  

Stary Panel Apaczka

Doręczenie przesyłki może być opóźnione z następujących powodów:

  • problemy logistyczne po stronie przewoźnika,
  • brak skanu przesyłki na magazynie bądź przy pobraniu przez kuriera do doręczenia,
  • uszkodzenie mechaniczne etykiety (brak możliwości zidentyfikowania przesyłki).

W pierwszej kolejności sprawdź, czym spowodowane jest opóźnienie w doręczeniu przesyłki. Jej status możesz sprawdzić na dwa sposoby:

Jeśli w historii śledzenia przesyłki, nie ma informacji o błędnym adresie doręczenia/ odmowie przyjęcia przez odbiorcę/braku obecności odbiorcy –  należy sprawdzić, czy przesyłka ma statusy z bieżącą datą. W przypadku, gdy:

  • przesyłka ma aktualne skany na magazynie przewoźnika i nie jest wydawana do doręczenia, może to wskazywać na problemy logistyczne po stronie firmy kurierskiej. W tej sytuacji prześlij zgłoszenie za pomocą formularza kontaktowego,
  • przesyłka nie ma aktualnych skanów (statusy przesyłki w historii śledzenia nie są aktualne), może to oznaczać, że od przesyłki odkleiła się etykieta, bądź uległa zniszczeniu mechanicznemu. W tej sytuacji prześlij zgłoszenie za pomocą formularza kontaktowego z prośbą o interwencję. W treści maila opisz przesyłkę, jej zawartość, opakowanie, naklejki, inne cechy charakterystyczne, które pozwolą łatwo zidentyfikować przesyłkę. 

Zobacz również:

Did you find this FAQ helpful?
Thumbs Up Icon 0
Thumbs Down Icon 0