Jak ponownie zamówić kuriera / ponowić zlecenie?

Jeżeli z różnych przyczyn kurier nie odebrał przesyłki, należy anulować zlecenie i wygenerować nowe z aktualną datą. Kurier ponownie otrzymuje zlecenie odbioru. Zlecenie można ponowić w łatwy sposób bez ponownego wprowadzania wszystkich danych.

Spis treści

Nowy Panel Apaczka

Ponowienie zlecenia wysyłki paczki w panelu Apaczka

1. Zaloguj się na konto wysyłkowe i wybrz zakładkę Przesyłki i Zlecenia a następnie lista zleceń 

2. Kliknij w dane Zlecenie i rozwiń szczegółowe informacje. 

3. Wybierz przycisk Nadaj ponownie i podaj nową datę odbioru. 

Stary Panel Apaczka

Ponowienie zlecenia wysyłki paczki w panelu Apaczka

1. Zaloguj się na konto wysyłkowe i wybrz zakładkę Zlecenia.

2. Kliknij w dane Zlecenie i rozwiń szczegółowe informacje.

3. Wybierz przycisk Nadaj ponownie i podaj nową datę odbioru.

Przypominamy, że przewoźnik nie daje gwarancji odbioru przesyłki przez kuriera w określonym czasie. Wszystko zależy od możliwości logistycznych przewoźnika.

Did you find this FAQ helpful?
Thumbs Up Icon 0
Thumbs Down Icon 0