Jeśli chcesz zamknąć konto, ponieważ nie masz aktualnie wysyłki albo napotkałeś problem, nie musisz tego robić. Możesz pozostawić aktywne konto i powrócić do niego, jak tylko zmieni się Twoja sytuacja albo zgłosić do nas swój problem.
Rozważ skontaktowanie się z nami przed zamknięciem konta. Odpowiemy na pytania i rozwiążemy ewentualne problemy wysyłkowe: [email protected]
Pamiętaj, że zamknięcie konta w apaczka.pl oznacza brak możliwości wysyłki i brak dostępu do Panelu Klienta. Ponadto utracisz historię zleceń, płatności i kontaktów. Jeśli mimo to chcesz zamknąć konto, upewnij się, że masz uregulowane wszystkie należności, a saldo Twojego konta zostało wyzerowane.
Nie możemy zamknąć konta i usunąć danych, jeżeli:
Jeżeli z jakichkolwiek powodów usunięcie danych jest niemożliwe, będziemy je przechowywać zgodnie z postanowieniami Polityki prywatności.
Napisz na skrzynkę [email protected] Zamknięcie konta i usunięcie danych trwa do 30 dni od wpłynięcia prośby. Po zamknięciu konta otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem.
Załóż darmowe konto i bezpłatnie wyceń przesyłkę
Korzystaj z intuicyjnego formularza nadawania przesyłek
Serwis apaczka.pl korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce. Polityka prywatności