Punkty nadania i odbioru na terenie Polski – zestawienie

Poniżej zestawienie punktów nadania i odbioru dla wybranych przewoźników

Zobacz również: Który przewoźnik gwarantuje doręczenie przesyłki na wskazany dzień i do konkretnej godziny? 

Szczegóły / Usługa
DPD Pickup
DHL Service Point
Pocztex Express 24-
odbiór w punkcie
 
Poczta Polska Kurier 48-odbiór w punkcie
 
Paczkomaty InPost
UPS Access Point
Na czym polega usługa?Nadania i odbiory przesyłek w placówkach partnerskich na terenie Polski.Nadania i odbiory przesyłek w placówkach partnerskich na terenie Polski.Funkcjonalność dająca możliwość odbioru przesyłki w placówkach pocztowych oraz w automatach zlokalizowanych w wybranych placówkach.

Funkcjonalność dająca możliwość odbioru przesyłki w placówkach pocztowych i w automatach zlokalizowanych w wybranych placówkach

Przesyłkę możesz nadać TYLKO w urzędzie pocztowym.
Przesyłki w przedziale 20-30 kg i 5 kg dla koperty bąbelkowej lub foliopaku, przyjmowane są w wyznaczonych placówkach pocztowych. Informacje o placówkach, w których może nastąpić nadanie przesyłki w przedziale 20-30 kg i 5 kg, dostępne są TUTAJ –> Placówki przyjazne eCommerce.

Urządzenia do samodzielnego odbierania i nadawania paczek 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Każdy z paczkomatów wyposażony jest w panel sterowania oraz czytnik kodów QR.
Usługa, w której przynajmniej jedna strona transportu to punkt.
Punkty / Partnerzy

Ponad 2300 Punktów DPD Pickup do wyboru zgodnie z mapą.

Punkty nadania i odbioru przesyłek znajdziesz TUTAJ.

Sieć punktów DHL Parcel to ponad 7000 punktów nadania i odbioru, w skład których wchodzą m.in.: stacje benzynowe, sklepy
i salony prasowe.
Strategicznymi partnerami DHL Parcel są Żabka, Freshmarket, Inmedio, Relay, 1minute, Shell. Punkty znajdziesz TUTAJ. Sieć punktów DHL Parcel uzupełniają automaty paczkowe DHL Locker
W sieci Odbiór w Punkcie jest już ponad 12 000 lokalizacji, w których szybko i wygodnie odbierzesz swoje przesyłki. Wybierz punkt najlepiej dostosowany do Twoich potrzeb:
placówki pocztowe, sklepy Żabka, stacje paliw ORLEN, kioski Ruch, automaty w wybranych placówkach pocztowych oraz marketach Biedronka.Szczegółowa lista punktów odbioru znajduje się TUTAJ.
W sieci Odbiór w Punkcie jest już ponad 12 000 lokalizacji, w których szybko i wygodnie odbierzesz swoje przesyłki. Wybierz punkt najlepiej dostosowany do Twoich potrzeb:
placówki pocztowe, sklepy Żabka, stacje paliw ORLEN, kioski Ruch, automaty w wybranych placówkach pocztowych i w marketach Biedronka
Szczegółowa lista punktów odbioru znajduje się TUTAJ.
Lista punktów przyjaznych eCommerce znajduje się TUTAJ.
Listę paczkomatów znajdziesz TUTAJ.

UPS Access Point to uczestniczący punkt wysyłkowy, taki jak sklep spożywczy lub stacja benzynowa, który służy jako dogodnie zlokalizowany punkt dostarczania i odbioru przesyłek UPS.

Punkty znajdziesz TUTAJ.

Czas doręczenia przesyłek krajowychPrzewidywany termin doręczenia przesyłki to następny dzień roboczy, jednakże gwarantowany to pięć dni roboczych.Przewidywany termin doręczenia przesyłki to 48 godzin.Przewidywany termin doręczenia przesyłki to następny dzień roboczy, jednakże gwarantowany to pięć dni roboczych.Przewidywany termin doręczenia przesyłki to dwa dni robocze, jednakże gwarantowany to pięć dni roboczych.Paczka do Paczkomatu D+2, oraz różne terminy doręczeń dla paczek kurierskich w zależności od rodzaju usługi kurierskiej.
`D` oznacza dzień nadania
 
Maksymalne wymiary i waga

Maksymalna dopuszczalna waga 20 kg;
Maksymalne dopuszczalne wymiary:

  • długość – 100 cm,
  • suma obwodu podstawy oraz wysokości ≤ 250 cm.

Maksymalna dopuszczalna waga 25 kg;

Maksymalne dopuszczalne wymiary: 80x60x60 cm.

Punkty odbioru :
placówki pocztowe, sklepy Żabka, stacje paliw ORLEN, kioski Ruchu
Maksymalna dopuszczalna masa 20 kg;
Maksymalne dopuszczalne wymiary: 70 x 60 x 60 cm,
(dla przesyłek o kształcie cylindrycznym nadanych jako niestandardowe: 20 cm x 70 cm).Automaty pocztowe
w placówkach pocztowych i marketach Biedronka

Maksymalna dopuszczalna masa 20 kg;
Maksymalne dopuszczalne wymiary: 60 x 47 x 37 cm,
(dla przesyłek o kształcie cylindrycznym nadanych jako niestandardowe: 20 x 60 cm).

Punkty odbioru
placówki pocztowe, sklepy Żabka, stacje paliw ORLEN, kioski Ruchu.
Maksymalna dopuszczalna masa 20 kg;
Maksymalne dopuszczalne wymiary: 70 x 60 x 60 cm,
(dla przesyłek o kształcie cylindrycznym nadanych jako niestandardowe: 20 cm x 70 cm).Automaty pocztowe
w placówkach pocztowych i marketach Biedronka.

Maksymalna dopuszczalna masa 20 kg;
Maksymalne dopuszczalne wymiary: 60 x 47 x 37 cm,
(dla przesyłek o kształcie cylindrycznym nadanych jako niestandardowe: 20 x 60 cm).,

Oferta przeznaczona jest dla paczek o wadze do 25 kg.

Dostępne gabaryty:
A – max 8 x 38 x 64 cm,
B – max 19 x 38 x 64 cm,
C – max 41 x 38 x 64 cm.

Przesyłka standardowa
Maksymalna dopuszczalna waga 30 kg;
Maksymalna długość 150 cm; najdłuższy bok + szerokość + wysokość nie przekraczają 250 cm.
Przesyłka niestandardowa:
Maksymalna dopuszczalna waga 30 kg;
Maksymalna długość 150 cm; najdłuższy bok + szerokość + wysokość nie przekraczają 300 cm.
Pobranietaktaktaktaktak, w wybranych paczkomatachnie
Ubezpieczeniedo 50 000złdo 6 500złdo 250 000złdo 250 000złnienie
Czas leżakowania w punkcie

7 dni, jeżeli paczka była pierwotnie nadana do punktu;

3 dni, w przypadku paczki skierowanej do punktu w wyniku nieudanego doręczenia,

Paczka będzie czekać na odbiór aż 7 dni kalendarzowych.
Do jej odbioru potrzebne są: kod PIN z sms i numer telefonu.

W punktach odbioru przesyłka czeka 7 dni od dnia otrzymania pierwszego powiadomienia sms lub email. Po upływie 7 dni, przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy.

W automatach pocztowych przesyłka czeka 3 dni w automacie od dnia otrzymania pierwszego powiadomienia sms lub email. Następnie zostaje przekierowana do pobliskiej placówki pocztowej, w której oczekuje na odbiór przez kolejne 4 dni.

W punktach odbioru przesyłka czeka 7 dni od dnia otrzymania pierwszego powiadomienia sms lub email. Po upływie 7 dni, przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy.

W automatach pocztowych przesyłka czeka 3 dni w automacie od dnia otrzymania pierwszego powiadomienia sms lub email. Następnie zostaje przekierowana do pobliskiej placówki pocztowej, w której oczekuje na odbiór przez kolejne 4 dni.

48 godzin, potem paczka zostanie skierowana do Oddziału InPost, przypisanego do danego paczkomatu, który wybrałeś. Będzie tam na Ciebie czekać przez kolejne 3 dni robocze.Masz 10 dni kalendarzowych na odbiór paczki, licząc od dnia przekazania przesyłki do punktu UPS Access Point. Jeśli paczka nie zostanie odebrana w podanym terminie, zostanie zwrócona do nadawcy.

 

Adres kontaktowy

Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest R2G Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-797), ul. Klimczaka 1. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.

Copyright @ 2020 apaczka.pl

Adres kontaktowy

Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest R2G Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-797), ul. Klimczaka 1. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.

Copyright @ 2020 apaczka.pl.

Adres kontaktowy

Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest R2G Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-797), ul. Klimczaka 1. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.

Copyright @ 2020 apaczka.pl.