Identyfikacja Klientów – nr ID i kod telefoniczny

Zaloguj się do apaczka.pl, a w sekcji „Moje konto” znajdziesz swój nr ID i kod telefoniczny. Dane posłużą do identyfikacji tożsamości rozmówcy przed połączeniem z naszym konsultantem.

Kontakt z nami jest możliwy tylko po uprzednim podaniu indywidualnego ID Klienta i kodu telefonicznego. Identyfikator (ID i kod) należy traktować jako informację poufną i używać jedynie podczas logowania w automatycznym serwisie IVR. Identyfikatora nie należy podawać przez e-mail lub telefon osobom niepożądanym. 

Jak to działa? 

(wprowadzenie z klawiatury telefonu):

  1. Wprowadź ID klienta i naciśnij #,
  2. Następnie podaj 4 cyfrowy kod do obsługi telefonicznej,
  3. Wybierz odpowiedni temat rozmowy,
  4. Skorzystaj z fachowej i szybkiej pomocy konsultanta apaczka.pl.

   Nadaj teraz szybko i łatwo dużą liczbę przesyłek!

Did you find this FAQ helpful?
0
0