Dlaczego mojego paczkomatu nie ma na liście? – InPost Kurier

Lista paczkomatów udostępniona na naszej stronie aktualizowana jest raz na dobę, zgodnie z informacjami otrzymywanymi od przewoźnika InPost. 

Zdarza się, że niektórych paczkomatów nie ma na liście dostępnych w danej chwili. Bywa tak z różnych przyczyn, np. awarii, przepełnienia paczkomatu. Sytuacja ta zmienia się dość dynamicznie (odbiorca zwolni skrytkę, bądź serwis naprawi paczkomat). 

Jeżeli nie ma Twojego paczkomatu na liście /mapie:

  • wybierz inny,
  • sprawdź ponownie listę następnego dnia.

W Apaczka.pl nie ma możliwości dopisania paczkomatu do listy.

Jak sprawdzić dostępność paczkomatu?

1. Zaloguj się i wybierz usługę InPost Paczkomat. W sekcji adres nadania / dostawy wybierz odpowiedni paczkomat z listy lub kliknij w ikonę mapy.

InPost Paczkomaty

Ważne!
Nie ma możliwości nadania paczki wielopaczkowej w Punkcie Obsługi Paczek (POP). 

Zobacz również:

Poznaj naszą ofertę!

Did you find this FAQ helpful?
0
2