Przewoźnik InPost informuje, że w trosce o bezpieczeństwo i niezawodność swoich systemów informatycznych zaplanowane zostały prace serwisowe. Przerwa serwisowa rozpocznie się w najbliższy czwartek 10.11 i zakończy w piątek 11.11 nad ranem. Prace potrwają 11 godzin: od godziny 18:00 do godziny 5:00.

Co to dla Ciebie oznacza?

W czasie przerwy serwisowej możesz odebrać paczkę z Paczkomatu przy użyciu kodu odbioru oraz QR kodu.

Termin odbioru Twojej paczki będzie dłuższy o 11 godzin (zostanie przedłużony o czas przerwy serwisowej).

Z powodu święta Usługa Paczka w Weekend, będzie niedostępna od 11.11 do 13.11. W czasie przerwy serwisowej możesz mieć utrudniony dostęp do wybranych narzędzi i usług InPost.

Utrudnienia wynikające z zaplanowanej przerwy serwisowej:  

  • Nie będzie możliwy zdalny odbiór paczek umieszczonych w urządzeniach Paczkomat® przy użyciu aplikacji InPost Mobile;
  • Nie będzie możliwe tworzenie przesyłek dla urządzeń Paczkomat® i Punktów Obsługi Paczek (POP lub PaczkoPunkt) oraz przesyłek kurierskich;
  • Nie będzie możliwe nadawanie oraz umieszczanie paczek w urządzeniach Paczkomat;
  • Nie będą wysyłane komunikaty SMS/e-mail/Push do Klientów/Odbiorców dotyczące m.in. kodów odbioru czy statusów przesyłek;
  • W trakcie okna serwisowego statusy przesyłek nie będą aktualizowane na stronie www, w aplikacji mobilnej InPost Mobile oraz na platformie WebTrucker;
  • Nie będzie możliwe opłacanie paczek za pobraniem poprzez PayByLink oraz Blik;
  • Nie będzie możliwe przekierowywanie przesyłek.

Dziękujemy za wyrozumiałość,

Zespół Apaczka.pl