Przewoźnik InPost informuje, że w trosce o bezpieczeństwo i niezawodność swoich systemów informatycznych zaplanowane zostały prace serwisowe. Przerwa serwisowa rozpocznie się w najbliższą sobotę 18.02.2023 r. o godzinie 16:00 i zakończy w niedzielę 19.02.2023 r. również o godzinie 16:00. Prace potrwają 24 godziny.

Co to dla Ciebie oznacza?

W czasie przerwy serwisowej możesz odebrać paczkę z Paczkomatu przy użyciu kodu odbioru oraz QR kodu.

Usługa Paczka w Weekend będzie realizowana w sobotę do godz. 16:00.

Termin ważności odbioru Twojej paczki oraz termin ważności kodu zwrotu zostanie wydłużony o czas przerwy serwisowej (24h).  

Utrudnienia wynikające z zaplanowanej przerwy serwisowej: 

  • Nie będzie możliwe tworzenie, nadawanie, opłacanie oraz przekierowywanie przesyłek kurierskich i przesyłek nadawanych przez urządzenie Paczkomat (za wyjątkiem paczek z wcześniej przygotowaną etykietą), a także w Punktach Obsługi Paczek (POP lub PaczkoPunkt);
  • Nie będzie możliwe generowanie etykiet dla przesyłek kurierskich i przesyłek Paczkomat;
  • Nie będzie możliwe generowanie kodów zwrotów dla przesyłek Allegro;
  • Nie będą wysyłane komunikaty SMS/e-mail/Push do Klientów/Odbiorców dotyczące m.in. kodów odbioru czy statusów przesyłek;
  • Nie będzie możliwe opłacanie paczek za pobraniem poprzez PayByLink oraz Blik;
  • W trakcie okna serwisowego statusy przesyłek nie będą aktualizowane. 

Dziękujemy za wyrozumiałość.

Pozdrawiamy,
Zespół Apaczka.pl