Z radością informujemy, że do marki Alsendo dołączył kolejny serwis wysyłkowy - Innoship.com.

Innoship to założona w 2019 roku firma tworząca narzędzia do zarządzania dostawami w modelu SaaS dla ponad 200 średnich i dużych przedsiębiorstw w Europie. Oferuje zaawansowane rozwiązania technologiczne, które optymalizują zarządzanie dostawami przesyłek poprzez wykorzystanie „data intelligence”. Ogłoszone przejęcie Innoship przyspiesza transformację Alsendo w biznes oparty na modelu SaaS i zaawansowanej technologii. Jednocześnie Innoship skorzysta z doświadczenia Alsendo w dostarczaniu kompleksowych usług wysyłkowych dla wszystkich segmentów klientów indywidualnych i biznesowych, w tym e-commerce, marketplace i globalnych przedsiębiorstw.

Przejęcie Innoship nastąpiło po wcześniejszym zakupie większościowych udziałów przez Alsendo w platformie Zaslat.cz zajmującej się pośrednictwem w dostarczaniu przesyłek kurierskich do klientów indywidualnych i korporacyjnych w Czechach i na Słowacji.

„W ciągu 2 miesięcy dokonaliśmy dwóch akwizycji zagranicznych podmiotów, konsekwentnie realizując naszą strategię przejścia na model biznesowy oparty na technologii oraz usługach w  modelu SaaS. Przejęcie Innoship pozwoli nam dostarczać zaawansowane rozwiązania wysyłkowe do większego grona klientów, wspierające ich efektywność biznesową w obszarze logistyki i procesów posprzedażowych. Nasza oferta usług wysyłkowych bazuje na unikalnych technologiach, proponując szeroką gamę narzędzi dla firm z sektora e-commerce” – mówi Aleksandra Zawadzka, CFO w Alsendo.

Partnerstwo umożliwia synergię działań na każdej płaszczyźnie biznesowej pomiędzy firmami Alsendo i Innoship – konsolidację ofert obu spółek, wymianę rozwiązań technologicznych, przyspieszy rozwój rozwiązań SaaS w Polsce oraz poszerzy działalność Alsendo o rynek rumuński.

 „W Innoship naszym celem zawsze było tworzenie najlepszego produktu dla naszych klientów, aby umożliwić im lepsze zarządzanie logistyką, przyspieszenie wzrostu i dodanie nowej wartości dla klientów końcowych w dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie. Nasz dotychczasowy wzrost przerósł nasze najśmielsze oczekiwania, a teraz mierzymy jeszcze wyżej. Jesteśmy niezmiernie wdzięczni klientom, którzy korzystają z naszej innowacyjnej technologii i wspierają nas swoją wiedzą, ale także inwestorom, którzy poprowadzili nas we właściwym kierunku. Jesteśmy bardzo podekscytowani partnerstwem z Alsendo. Razem stworzymy wiodącą firmę w zakresie technologii wysyłkowych dla e-commerce w Europie Środkowej i poza nią” –  mówi Daniel Nicolae, Co-funder, Innoship.

Obecnie grupa Alsendo skupia kilka technologicznych serwisów wysyłkowych z platformą Apaczka.pl na czele –  Sendit.pl, Superpaczka.pl, Zaslat.cz, Innoship.com, LepszyKurier.pl i kilka innych, działających na rynku polskim, rumuńskim oraz czeskim. Alsendo jest liderem w Europie Środkowej w obszarze dostarczania oprogramowania i usług wspierających procesy wysyłkowe. Jej celem jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań w zakresie procesów wysyłkowych i posprzedażowych dla wszystkich segmentów klientów. Jej działania mają na celu poprawę efektywności procesów wysyłkowych klienta, przy zachowaniu najwyższych standardów doradztwa biznesowego i wykorzystaniu najnowszych rozwiązań technologicznych. Szeroka oferta logistyczna, rozwiązania dopasowane do specyficznych potrzeb platform marketplace, integracja z ponad 50 platformami e-commerce, oferta SaaS dla podmiotów z branży e-commerce, czy jedna, prosta integracja API z wieloma firmami kurierskimi to tylko część szerokiej oferty. Za pośrednictwem serwisów wysyłkowych należących do grupy Alsendo wysyłanych jest średnio 5 milionów paczek miesięcznie do 150 krajów na całym świecie.