Droga Klientko, Drogi Kliencie, 

informujemy, że w związku z planowanymi pracami serwisowymi od środy 20.08.2025 r. godz. 22:00 do czwartku 21.08.2025 r. godz. 6:00 nastąpi czasowe wyłączenie wybranych funkcjonalności Apaczka

Prace serwisowe są niezbędne, aby zapewnić bezpieczeństwo i niezawodność naszych systemów informatycznych. 

 Podczas planowanej przerwy serwisowej, następujące funkcje będą niedostępne: 

Panel Klienta Apaczka 

  • usługi wybranych przewoźników: Pocztex, FedEx International Economy, UPS, DPD Pickup Drzwi-Punkt,
  • przewoźnicy na umowie własnej: Pocztex, DHL, FedEx, InPost,
  • elektroniczny obieg dokumentów celnych. 

Interfejs Web API Bliskapaczka (V1 oraz V2) 

Dla ww. usług przewoźników nie będzie możliwe m.in.: 

  • składanie zleceń oraz inne operacje na zleceniach (Order API),
  • wycena przesyłki (Pricing API),
  • obieranie statusu zlecenia (śledzenie przesyłki),
  • nadawanie zwrotów oraz inne operacje na zleceniach przesyłek zwrotnych. 

Dokumentacja API Bliskapaczka: https://docs.bliskapaczka.pl/  

Przepraszamy za utrudnienia i dziękujemy za wyrozumiałość.

Pozdrawiamy, 
Zespół Apaczka