Prowadząc sklep na easySales możesz go łatwo zintegrować z platformą technologiczną Apaczka.pl. Połącz swój sklep z Apaczka.pl, aby zacząć nadawać przesyłki z poziomu swojego sklepu. Poniższa instrukcja przeprowadzi Cię przez integrację w kilku prostych krokach.
Możesz dodać kilka kont wysyłkowych usprawniających wysyłkę, gdyż jedno konto przypisane jest do jednego serwisu kurierskiego (Paczkomat InPost/Kurier DPD/Kurier DHL).
Aby utworzyć takie konto wykonaj kolejno: Integracje->Kurierzy->”Edytuj” aktualnie istniejące połączenie, na dole dostępny będzie przycisk „Klonuj”. Utworzy się nowe połączenie, przeniesione zostaną klucze API oraz domyślnie wprowadzone dane nadawcze. Upewnij się, że zostanie edytowana nazwa połączenia oraz przypisany kurier.
Szablony wysyłkowe utworzysz w zakładce: Przetwarzanie zamówienia->Szablony rozmiarów
Wybierając „Dodaj szablon” będziesz mógł zdefiniować jego nazwę, wymiary oraz wagę (możliwe przypisanie wagi produktów z zamówienia) oraz zmapować dedykowane połączenie, dla którego szablon ma być widoczny. Np. przygotowanie gabarytów Paczkomatów (A, B, C) i przypisanie ich dla konkretnego połączenia w tym wypadku Paczkomat InPost.
Dowiedz się więcej o promocyjnej ofercie!
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych o produktach i usługach ofertowanych przez Alsendo sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie za pośrednictwem następujących kanałów komunikacji: e-mail, SMS, połączenia telefoniczne.(więcej) Wyrażona zgoda może zostać wycofana w dowolnym momencie, ale przetwarzanie, którego dokonano na jej podstawie przed wycofaniem pozostaje zgodne z prawem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Ci praw, znajduje się w naszej Polityce prywatności.
Oddzwonimy do 24h.