Nie. Gdy zaimportujesz zlecenia, te które wymagają uzupełnienia danych znajdą się w zakładce “do uzupełnienia”. W następnym kroku, w zakładce ‘do nadania” potwierdzisz chęć ich wysłania.
TAK! Zasada dodawania zleceń do koszyka i realizacja zamówienia jest taka sama, jak dla Klientów na umowie.
Zlecenia nie są automatycznie usuwane z koszyka i są w nim widoczne do momentu ich realizacji. Przesyłki widzisz w kilku zakładkach, ale te czekające na wysłanie znajdziesz w zakładkach “Do uzupełnienia” i “Do nadania”.
Liczbę zleceń, które masz już w koszyku, możesz zwiększać i nie jest ona limitowana. Jeśli chcesz dorzucić do koszyka zlecenia Kliknij w przycisk Importuj zlecenia, wybierz źródło i dodaj kolejne zamówienie do koszyka.
Część zamówień możesz odłożyć na później. Zaznacz zamówienia, które chcesz zrealizować, zweryfikuj poprawność formularza i kliknij – Nadaj zlecenia. Reszta zleceń pozostanie w koszyku. Możesz również ukryć wybrane zlecenia które znajdują się w zakładce “do uzupełnienia”.
Historię złożonych zleceń znajdziesz w zakładce Przesyłki i Zlecenia w Panelu Klienta.
W prosty sposób. Po wysłaniu wybranych zamówień, poniżej formularza wysyłkowego, pojawią się złożone zlecenia z możliwością pobrania listów.
Jeśli masz problem lub pytanie związane z koszykiem zleceń, napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego –> Pomoc techniczna –> Problem ze złożeniem zlecenia.
Nie! Dopiero po wybraniu zleceń do realizacji, weryfikacji formularza i potwierdzeniu – Wyślij wybrane zamówienia, rozpoczyna się realizacja zamówienia.
Zlecenia nie są automatycznie usuwane z koszyka i są w nim widoczne do momentu ich realizacji. Listę zleceń można filtrować wg statusu. Domyślnie widoczne są nowe zamówienia, ale można też zobaczyć wysłane i ukryte.
Liczbę zleceń, które masz już w koszyku, możesz zwiększać i nie jest ona limitowana. Kliknij ponownie w przycisk Importuj, wybierz źródło –> apaczka.pl i dodaj kolejne zamówienie do koszyka.
Część zamówień możesz odłożyć na później. Zaznacz zamówienia, które chcesz zrealizować, zweryfikuj poprawność formularza i kliknij – Wyślij wybrane zamówienia. Reszta zleceń pozostanie w koszyku.
Historię złożonych zleceń znajdziesz w zakładce Zlecenia w Panelu Klienta.