Koszyk zleceń – najczęściej zadawane pytania

Spis treści

Nowy Panel Apaczka

Czy dodanie zlecenia do koszyka jest równoznaczne z realizacją/zakupem? 

Nie. Gdy zaimportujesz zlecenia, te które wymagają uzupełnienia danych  znajdą się w zakładce “do uzupełnienia”. W następnym kroku, w zakładce ‘do nadania” potwierdzisz chęć ich wysłania.

Czy Klient na przedpłacie może korzystać z koszyka? 

TAK! Zasada dodawania zleceń do koszyka i realizacja zamówienia jest taka sama, jak dla Klientów na umowie. 

Jak długo mogę przechować zamówienia w koszyku? 

Zlecenia nie są automatycznie usuwane z koszyka i są w nim widoczne do momentu ich realizacji. Przesyłki widzisz w kilku zakładkach, ale te czekające na wysłanie znajdziesz w zakładkach “Do uzupełnienia” i “Do nadania”.  

Ile zleceń/zamówień mogę mieć w koszyku? 

Liczbę zleceń, które masz już w koszyku, możesz zwiększać i nie jest ona limitowana. Jeśli chcesz dorzucić do koszyka zlecenia Kliknij  w przycisk Importuj zlecenia, wybierz źródło  i dodaj kolejne zamówienie do koszyka. 

Co zrobić z zamówieniami, których nie chcę zrealizować? 

Część zamówień możesz odłożyć na później. Zaznacz zamówienia, które chcesz zrealizować, zweryfikuj poprawność formularza i kliknij – Nadaj zlecenia. Reszta zleceń pozostanie w koszyku. 
Możesz również ukryć wybrane zlecenia które znajdują się w zakładce “do uzupełnienia”. 

Gdzie znajdę historię złożonych zleceń? 

Historię złożonych zleceń znajdziesz w zakładce Przesyłki i Zlecenia w Panelu Klienta

Jak pobiorę listy przewozowe? 

W prosty sposób. Po wysłaniu wybranych zamówień, poniżej formularza wysyłkowego, pojawią się złożone zlecenia z możliwością pobrania listów. 

Jak zgłosić problem związany z koszykiem? 

Jeśli masz problem lub pytanie związane z koszykiem zleceń, napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego –> Pomoc techniczna –> Problem ze złożeniem zlecenia. 

Stary Panel Apaczka

Czy dodanie zlecenia do koszyka jest równoznaczne z realizacją/zakupem?

Nie! Dopiero po wybraniu zleceń do realizacji, weryfikacji formularza i potwierdzeniu – Wyślij wybrane zamówienia, rozpoczyna się realizacja zamówienia.

Czy Klient na przedpłacie może korzystać z koszyka?

TAK! Zasada dodawania zleceń do koszyka i realizacja zamówienia jest taka sama, jak dla Klientów na umowie.

Jak długo mogę przechować zamówienia w koszyku?

Zlecenia nie są automatycznie usuwane z koszyka i są w nim widoczne do momentu ich realizacji. Listę zleceń można filtrować wg statusu. Domyślnie widoczne są nowe zamówienia, ale można też zobaczyć wysłane i ukryte.

Ile zleceń/zamówień mogę mieć w koszyku?

Liczbę zleceń, które masz już w koszyku, możesz zwiększać i nie jest ona limitowana. Kliknij ponownie w przycisk Importuj, wybierz źródło –> apaczka.pl i dodaj kolejne zamówienie do koszyka.

Co zrobić z zamówieniami, których nie chcę zrealizować?

Część zamówień możesz odłożyć na później. Zaznacz zamówienia, które chcesz zrealizować, zweryfikuj poprawność formularza i kliknij – Wyślij wybrane zamówienia. Reszta zleceń pozostanie w koszyku.

Gdzie znajdę historię złożonych zleceń?

Historię złożonych zleceń znajdziesz w zakładce Zlecenia w Panelu Klienta.

Jak pobiorę listy przewozowe?

W prosty sposób. Po wysłaniu wybranych zamówień, poniżej formularza wysyłkowego, pojawią się złożone zlecenia z możliwością pobrania listów.

Jak zgłosić problem związany z koszykiem?

Jeśli masz problem lub pytanie związane z koszykiem zleceń, napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego –> Pomoc techniczna –> Problem ze złożeniem zlecenia.

Did you find this FAQ helpful?
Thumbs Up Icon 0
Thumbs Down Icon 0