21 października 2020
Transport palet w okresie przedświątecznym nie jest priorytetem dla kurierów. Na szczęście w serwisie Apaczka.pl masz największy wybór przewoźników paletowych. Możesz liczyć na wsparcie opiekuna Twojego konta i na profesjonalną pomoc w wyborze najlepszej opcji dla Twojej przesyłki paletowej. W tym roku możemy się spodziewać solidnego wzrostu przewozów. COVID-19 nie ułatwia pracy nikomu, nie wyłączając transportu. Jeśli teraz zarejestrujesz bezpłatnie i bez zobowiązań Twoją Firmę w Apaczce, to zabezpieczysz się przed problemami z wysyłką palet w szczycie przewozowym.
Gdy zalogujesz się do serwisu i wybierzesz opcję „Paleta/ Półpaleta” system pokaże Ci dostępnych przewoźników. Jeżeli wysyłasz palety w Warszawie, do listy dołączy WAWA Kurier.
Pamiętaj, że w okresie szczytu przesyłek duże firmy kurierskie, jak DPD, DHL i FedEx koncentrują się na dostarczaniu paczek kurierskich. Dlatego transport palet warto zlecić przez Pallex lub Geis Cargo.
To nie koniec Twoich opcji. Gdy klikniesz przycisk na formularzu i poprosisz o indywidualną wycenę, nasz dedykowany specjalista przedstawi Ci więcej ofert transportu paletowego.
Jeśli chcesz zamówić transport palet międzynarodowy, też poproś o wycenę. Współpracujemy z przewoźnikami dostarczającymi ładunki paletowe w Unii Europejskiej i poza Unię. Gdy będziesz potrzebować wsparcia w załatwieniu formalności celnych, skontaktuj się z Twoim Opiekunem. W Apaczce nie zostaniesz bez pomocy.
Nie zrozum nas źle, nie chcemy Cię pouczać. Jako operator logistyczny świadczymy usługi od 11 lat i co roku widzimy te same problemy w szczycie przewozowym. Nasze rady:
Załóż konto w serwisie Apaczka i bądź przygotowany na niespodzianki ze strony Twoich tradycyjnych przewoźników paletowych.
E-commerce
Polska i Czechy liderami punktów typu OOH. Skąd to wynika?
10 października 2024
Jak prowadzić dochodowy i globalny e-commerce?
Ekspansja zagraniczna do Austrii. Co warto wiedzieć o lokalnym rynku e-commerce?
apaczka pro (11) logistyka (16) przesyłka (10) przesyłki niestandardowe (20) user experience (13) wysyłka ekspresowa (1) zwroty (4)