Gdzie i w jaki sposób mogę zmienić dane na koncie użytkownika?

Twoje dane w apaczka.pl znajdziesz w Panelu Klienta w zakładce Moje ustawieniaMożesz w niej sprawdzać i zmieniać swoje informacje.

Zadbaj o ich poprawność i aktualność, aby uniknąć nieprawidłowości podczas wysyłki zamówienia.

Spis treści

Nowy Panel Apaczka

Zaloguj się do systemu. 

W prawym panelu bocznym wybierz opcję Moje konto, a następnie kliknij przycisk Szczegóły znajdujący się obok. 

Zapoznaj się z układem strony. 

Strona podzielona jest na dwie główne sekcje: 

Sekcja Moje konto 

W tej sekcji znajdziesz: 

Ustawienia konta 

Aby sprawdzić lub zmienić dane, kliknij przycisk Szczegóły konta. Otworzy się formularz umożliwiający edycję takich informacji jak nazwa firmy, ID klienta, kontakt telefoniczny, zgody marketingowe i inne. 

Sekcja Profil użytkownika 

W tej sekcji znajdują się dwie podkategorie: 

Ustawienia profilu 

Kliknij przycisk Szczegóły profilu, aby otworzyć formularz, w którym możesz: 

  • Zmienić hasło do logowania. 
  • Edytować ustawienia bezpieczeństwa. 
  • Zarządzać powiadomieniami o statusie przesyłek. 

Domyślne ustawienia formularza 

Kliknij przycisk Szczegóły ustawień, aby otworzyć formularz, w którym możesz: 

  • Adresem nadania przesyłki. 
  • Punktami nadania przesyłek. 
  • Domyślnymi wymiarami, wagą czy usługami kurierskimi. 

Dokonaj odpowiednich zmian. 

Gotowe! 

Stary Panel Apaczka

Gdzie zmienię dane?

Dane w każdej chwili możesz zmienić w Panelu Klienta wybierając: Moje ustawienia → Ustawienia Konta

Jak aktualizować / zmieniać dane? 

  • Imię i nazwisko / nazwa firmy – można zmienić tylko za pomocą formularza kontaktowego Zmiana NIP / danych firmy,
  • E-mail – zmienisz samodzielnie w sekcji Dane podstawowe,
  • Nr telefonu – zmienisz samodzielnie w sekcji Dane podstawowe,
  • Hasło do konta głównego – można zmienić w sekcji Użytkownicy, po kliknięciu w przycisk Szczegóły,
  • Hasło użytkownika – może zmienić dany użytkownik lub główny użytkownik/właściciel konta. Jeśli nie masz pewności, czy pamiętasz swoje hasło – skorzystaj z opcji przypomnienia hasła,
  • Dane teleadresowe – zmienisz samodzielnie w sekcji Dane do korespondencji,
  • Domyślny adres odbioru – sprawdź TUTAJ jak ustawić,
  • Nr rachunku do zwrotu pobrań – ustawisz lub zmienisz samodzielnie w sekcji Pobrania,
  • Zgoda marketingowa – zgoda na otrzymywanie informacji o najnowszych ofertach i dodatkowych usługach – w sekcji Zgoda marketingowa. Zgody są dobrowolne i możesz je odwołać w każdej chwili. Aby zrezygnować ze zgody marketingowej, napisz na skrzynkę [email protected]
  • Użytkownicy – tylko właściciel konta głównego może dodawać użytkowników lub modyfikować ich uprawnienia.

Jak aktualizować / zmieniać dane? 

  • Domyślne powiadomienia o zmianach statusu przesyłki – powiadomienia sms / email dla nadawcy lub odbiorcy ustawisz lub zmienisz samodzielnie. Edytuj sekcję i ustaw powiadomienia.
  • Drukarka zebra – drukowanie listów przewozowych ustawisz samodzielnie w sekcji Domyślne ustawienia przesyłki, kliknij Edytuj i wybierz: Generuj listy przewozowe dla drukarki zebra. Zatwierdź przyciskiem Zapisz.
Did you find this FAQ helpful?
Thumbs Up Icon 0
Thumbs Down Icon 0