Data publikacji: 30 marca 2023
Data aktualizacji: 25 sierpnia 2025
Szacowany czas czytania: 2 minuty
W naszym portfolio pojawiła się nowa integracja, tym razem z partnerem Smartex. Smartex to nowoczesna platforma umożliwiająca łatwe i szybkie stworzenie własnego sklepu internetowego. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi, przedsiębiorcy mogą w prosty sposób skonstruować sklep, zarządzać ofertą produktową, procesem zamówień, dostawami i płatnościami, zarządzać kampanią marketingową bez potrzeby posiadania specjalistycznej wiedzy technicznej.
Kreator sklepów Smartex oferuje wiele funkcjonalności, które pozwalają na stworzenie profesjonalnego i funkcjonalnego sklepu internetowego. Dzięki temu przedsiębiorcy mogą skupić się na rozwijaniu swojego biznesu, zwiększaniu sprzedaży i dbaniu o satysfakcję swoich klientów.
Jednym z największych atutów Smartex jest łatwość obsługi. Nawet osoby bez doświadczenia w projektowaniu stron internetowych czy programowaniu mogą stworzyć własny sklep internetowy w prosty sposób. Smartex oferuje elastyczne funkcjonalności, które umożliwiają instalowanie dodatkowych modułów, co pozwala na dostosowanie sklepu do indywidualnych potrzeb sprzedawców.
Dzięki integracji dwóch serwisów możesz wysyłać przesyłki z poziomu swojego sklepu, a integracja pozwoli ci na:
Zapoznaj się z nową integracją już dziś i dodaj ją do swojego sklepu zgodnie z instrukcją, którą znajdziesz tutaj: instrukcja Smartex.
Zamów kuriera po odbiór Twojej przesyłki!
Skorzystaj z oferty największych firm kurierskich
Porady
Pokolenie Alfa – nowy konsument na rynku e-commerce. Dowiedz się, kto płaci za jego zakupy
1 września 2025
Integracja Apaczka.pl x WeNet – zobacz nowe podejście do rozwoju sprzedaży online
5 grudnia 2025
94% Polaków wybiera Paczkomat® InPost. Czy stała cena na wysyłki do 2027 roku to największa ulga dla e-commerce?
19 listopada 2025
3 trendy, które zdecydują o sukcesie Twojego e-commerce w szczycie wysyłkowym Q4
17 października 2025
Przesyłki zagraniczne
Cross-border do Szwajcarii: jak skutecznie wejść z polskim e-commerce na rynek premium?
6 października 2025
Pokolenie X w e-commerce: jak sprzedawać generacji, która wydaje najwięcej?
30 września 2025