Anulowanie zlecenia w Panelu Klienta zrealizujesz w 3 krokach:
1. Zaloguj się i wejdź w zakładkę Przesyłki Zlecenia w górnym menu a następnie Lista zleceń.
2. Z listy zleceń wybierz te, które chcesz anulować. Następnie kliknij akcję Anuluj zlecenia.
3. Podaj Powód anulowania zlecenia i potwierdź dyspozycję. Status przesyłki zostanie zmieniony na „Anulowane”.
Musisz wiedzieć, że nie wszystkie zlecenia da się anulować bezpośrednio z jego poziomu. W przypadku niektórych przewoźników anulowanie wymaga skorzystania z odpowiedniego formularza kontaktowego. Skorzystaj z formularza, jeśli chcesz:
Jeśli próbujesz anulować zlecenie dla innej usługi niż te wymienione powyżej, a pojawia się błąd – może to wynikać z chwilowych problemów technicznych po stronie przewoźnika. W takiej sytuacji odczekaj kilka minut i spróbuj ponownie. Gdyby problem nadal występował, skorzystaj z formularza dedykowanego dla anulowania zleceń GLS i InPost International i dokładnie opisz problem.