Jak anulować zlecenie w Apaczka?

Spis treści

Nowy Panel Apaczka

Instrukcja anulowania zlecenia 

Anulowanie zlecenia w Panelu Klienta zrealizujesz w 3 krokach:   

1. Zaloguj się i wejdź w zakładkę Przesyłki Zlecenia w górnym menu a następnie Lista zleceń. 

2. Z listy zleceń wybierz te, które chcesz anulować. Następnie kliknij akcję Anuluj zlecenia. 

3. Podaj Powód anulowania zlecenia i potwierdź dyspozycję. Status przesyłki zostanie zmieniony na „Anulowane”. 

Ważne! 

  • Dla klientów na przedpłacie: W przypadku anulowania zlecenia środki niezwłocznie wracają na subkonto Klienta.  
  • Dla klientów z limitem kredytowym: W przypadku anulowania zlecenia środki wracają niezwłocznie na dostępne saldo. 

Stary Panel Apaczka

Anulowanie zlecenia w zakładce Zlecenia

Anulowanie zlecenia w Panelu Klienta zrealizujesz w 3 krokach:  

  1. Zaloguj się i wejdź w zakładkę Zlecenia w panelu bocznym.
  2. Z listy zleceń wybierz te, które chcesz anulować. Następnie kliknij Anuluj zlecenia.
  3. Podaj Powód anulowania zlecenia i potwierdź dyspozycję. Status przesyłki zostanie zmieniony na „Anulowane”.
anulowanie zlecenia

Anulowanie zlecenia za pośrednictwem formularza kontaktowego

Musisz wiedzieć, że nie wszystkie zlecenia da się anulować bezpośrednio z jego poziomu. W przypadku niektórych przewoźników anulowanie wymaga skorzystania z odpowiedniego formularza kontaktowego. Skorzystaj z formularza, jeśli chcesz:

  • anulować zlecenie paletowe lub realizowane przez Ambro Express
    Formularz kontaktowy → Dodaj zgłoszenie → Nadania i doręczenia → Anulowanie zlecenia paletowego i Ambro Express
  • anulować zlecenie InPost International lub GLS
    Formularz kontaktowy → Dodaj zgłoszenie → Nadania i doręczenia → Anulowanie zlecenia GLS i InPost International

Jeśli próbujesz anulować zlecenie dla innej usługi niż te wymienione powyżej, a pojawia się błąd – może to wynikać z chwilowych problemów technicznych po stronie przewoźnika. W takiej sytuacji odczekaj kilka minut i spróbuj ponownie. Gdyby problem nadal występował, skorzystaj z formularza dedykowanego dla anulowania zleceń GLS i InPost International i dokładnie opisz problem.

Ważne!

  • Dla klientów na przedpłacie: W przypadku anulowania zlecenia środki niezwłocznie wracają na subkonto Klienta. 
  • Dla klientów z limitem kredytowym: W przypadku anulowania zlecenia środki wracają niezwłocznie na dostępne saldo.
Did you find this FAQ helpful?
Thumbs Up Icon 0
Thumbs Down Icon 0