Droga Klientko, Drogi Kliencie, 

informujemy, że w związku z planowanymi pracami serwisowymi w niedzielę 10.08.2025 r., w godzinach 00:00 – 13:00 nastąpi czasowe wyłączenie wybranych funkcjonalności Alsendo.

Prace serwisowe są niezbędne, aby zapewnić bezpieczeństwo i niezawodność naszych systemów informatycznych.

Podczas planowanej przerwy serwisowej, następujące funkcje będą niedostępne:

Panel Klienta Apaczka

  • logowanie do panelu Klienta,
  • tworzenie i opłacanie przesyłek, generowanie etykiet przewozowych czy wykonywanie jakichkolwiek operacji na już złożonych zleceniach.

Interfejs Web API (V1 i V2)

  • składanie i anulowanie nowych zleceń,
  • wycena zamówienia,
  • zbiorcze potwierdzenie nadań,
  • generowanie listów przewozowych,
  • pobieranie szczegółów zamówienia,
  • pobieranie listy ostatnich zamówień,
  • pobieranie informacji o godzinach odbioru przesyłek przez przewoźników,
  • pobieranie informacji o punktach nadań,
  • śledzenie przesyłek.

Integracje usług Apaczka z innymi platformami

  • składanie nowych zleceń i wszelkich operacji na dotychczasowych zleceniach dla wszystkich platform zintegrowanych z Apaczka.pl – pełną listę znajdziesz tutaj: https://www.apaczka.pl/integracje/#instrukcjeintegracji  
  • mapa punktów Apaczka w koszykach zakupowych platform: Shoper, Presta, Woo, Comarch, SellAsist, SkyShop, RedCart, Apilo, Triso

Strona internetowa www.apaczka.pl

Przepraszamy za utrudnienia i dziękujemy za wyrozumiałość.

Z pozdrowieniami,

Zespół Alsendo