Masz trudności z zalogowaniem się do Platformy Apaczka.pl?Poniżej znajdziesz listę najczęstszych przyczyn oraz sposoby ich rozwiązania.
Upewnij się, że prawidłowo wpisujesz login oraz hasło.
Zwróć uwagę na:
Jeśli używasz menedżera haseł lub zapisanych formularzy, upewnij się, że dane są aktualne.
Twoja przeglądarka może zapamiętać poprzednie hasło i nadal próbować je używać.
Spróbuj:
Jeśli problem dotyczy tylko jednej przeglądarki – najczęściej oznacza to, że przechowuje ona stare dane logowania.
Jeśli nie masz pewności co do hasła, możesz je łatwo zresetować:
Nie ma możliwości zmiany loginu przypisanego do konta.
Login jest identyfikatorem użytkownika w systemie i nie może zostać zmodyfikowany.
Niestety, nie ma możliwości zmiany loginu użytkownika przypisanego do Twojego konta. Login to tylko nazwa, która jest używana łącznie z hasłem, aby zalogować się do konta.
Jeśli nie pamiętasz loginu / maila a chcesz korzystać z założonego już konta napisz do nas na adres [email protected] – opisz dokładnie na czym polega problem.
W ramach weryfikacji możemy poprosić o przesłanie kilku informacji, w tym potwierdzenie opłacenia ostatniej faktury.
Jeśli nie korzystasz już z pierwotnego konta, możesz poprosić o jego anonimizację, aby adres e-mail został zwolniony i możliwy do ponownego użycia. W tym celu również napisz na: [email protected]
Nie ma możliwości założenia nowego konta na adres e-mail, który:
Jeśli nie chcesz korzystać ze starego konta lub nie masz do niego dostępu, możesz poprosić o anonimizację konta, aby adres e-mail ponownie był dostępny do rejestracji.
W tym celu skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy lub na adres: [email protected].
Jeśli wykonałeś wszystkie powyższe kroki, a problem nadal występuje:
Nasz zespół szybko pomoże Ci odzyskać dostęp do konta.