Data publikacji: 19 października 2020
Data aktualizacji: 25 sierpnia 2025
Szacowany czas czytania: 2 minuty
Załóżmy, że w ciągu dnia sukcesywnie składasz nowe zlecenia wysyłkowe. W sklepie internetowym to standard. Zamawianie za każdym razem kuriera po paczkę jest uciążliwe. Przy składaniu zlecenia trzeba pamiętać o podaniu dokładnie godziny. Teraz, dzięki Koszykowi Zleceń, możesz gromadzić przesyłki z całego dnia w Koszyku i raz zamówić kuriera po kilka paczek. Co więcej, zamówienia w koszyku możesz bez kłopotu edytować, modyfikować lub anulować.
Przykładowo: wysyłasz codziennie kurierem DPD kilka paczek do różnych adresatów. Zamówienia spływają cały dzień i wystarczy, że kurier raz przyjedzie po odbiór wszystkich przesyłek. W tym celu, składając zamówienie, wybierz przycisk „Dodaj do koszyka zleceń”. Sukcesywnie, w ciągu dnia, dodajesz kolejne zamówienia na wysyłki tym samym kurierem do koszyka. O ustalonej godzinie, na przykład o 13.00, możesz przejrzeć zlecenia w koszyku i potwierdzić wysyłkę. Jeden podjazd kuriera po kilka paczek to ułatwienie dla Ciebie i oszczędność czasu.
Koszyk pozwala także zaimportować zlecenia z Allegro, WooCommerce, IdoSell, Presta Shop, Shopper i Shoplo. Aby to zrobić, wystarczy wybrać źródło importu zamówień, klikając odpowiedni logotyp. Potem zalogować się do platformy i pobrać zlecenia. Jeśli w importowanych zleceniach dane wymagają poprawienia, system zaznaczy miejsca do poprawki. Po korektach można zamawiać kuriera po zbiorczy odbiór kilku przesyłek.
Zbiorcza wysyłka kilku paczek tym samym kurierem to ważne ułatwienie dla Firmy. Co ważne, zlecenia przechowywane w koszyku można modyfikować lub usuwać, także w przypadku zmiany planów zamawiającego nie ma potrzeby anulowania zlecenia. Ważna uwaga dla klientów prepaid – nie trzeba doładować konta przed złożeniem zamówienia poprzez Koszyk. Po zaimportowaniu zleceń system podlicza należność i wpłacasz na swoje konto w Apaczce konkretną kwotę i wybrany kurier realizuje zaimportowane zlecenia.
W przypadku pytań i wątpliwości zarejestrowani klienci Apaczki mają zawsze możliwość kontaktu z Opiekunem Klienta.
Zamów kuriera po odbiór Twojej przesyłki!
Skorzystaj z oferty największych firm kurierskich
Porady
Integracja Apaczka.pl x WeNet – zobacz nowe podejście do rozwoju sprzedaży online
5 grudnia 2025
Przesyłki zagraniczne
Jak przesyłki międzynarodowe stają się lokalne z DHL Parcel Connect i co to znaczy dla Twojego e-commerce?
29 października 2025
Oszczędzaj od pierwszej paczki i zwiększaj sprzedaż z pakietami startowymi od Apaczka.pl
1 października 2025
94% Polaków wybiera Paczkomat® InPost. Czy stała cena na wysyłki do 2027 roku to największa ulga dla e-commerce?
19 listopada 2025
3 trendy, które zdecydują o sukcesie Twojego e-commerce w szczycie wysyłkowym Q4
17 października 2025
Jak skrócić czas dostawy bez zwiększania kosztów? 4 lekcje dla ecommerce
5 września 2025