Po zalogowaniu do Panelu Klienta przejdź do zakładki Reklamacje (reklamację w imieniu właściciela towaru może złożyć tylko Klient, z którego konta wygenerowany został list przewozowy).
Termin składania reklamacji I udzielenia na nią odpowiedzi został określony w regulaminie przewoźnika DPD.
W przypadku odmowy uznania reklamacji, uprawniony może wnieść odwołanie w terminie 14 dni od dnia wydania decyzji reklamacyjnej. Firmy kurierskie przyjmują odwołania, jeżeli zostaną przedstawione nowe okoliczności, dokumenty, dodatkowe informacje do złożonej wcześniej reklamacji.
Klient ma 14 dni na zgłoszenie reklamacji. Reklamacja DPD musi być złożona poprzez system lub pisemnie na adres korespondencyjny: ul. Franciszka Klimczaka 1, 02-797 Warszawa. W celu złożenia reklamacji przez system, należy zalogować się do swojego konta, a następnie wejść w zakładkę Reklamacje.
Reklamacje DPD dotyczące przesyłek, należy składać poprzez system lub pisemnie na adres korespondencyjny: ul. Franciszka Klimczaka 1, 02-797 Warszawa. W celu złożenia reklamacji przez system, należy zalogować się do swojego konta, a następnie wejść w zakładkę Reklamacje.
Do zgłoszenia niezbędne są:
-treść reklamacji,
-numer rachunku i kwota roszczenia,
-dokument potwierdzający wartość towaru (umowa kupna/ sprzedaży; faktura/ paragon fiskalny),
-protokół szkody (egzemplarz należący do poszkodowanego). W przypadku przesyłek krajowych protokół szkody jest wymagany. W przypadku przesyłek zagranicznych protokół szkody nie jest wymagany, jeśli nie został spisany w momencie doręczenia przesyłki. Dodatkowo, nie ma późniejszej możliwości jego spisania.
-załączenie „Pełnomocnictwa” – uzupełnionego przez właściciela przesyłki. Wzór i wskazówki, jak wypełnić dokument – w załączeniu. Dokument do pobrania w panelu klienta podczas składania reklamacji.
Opcjonalnie można dołączyć zdjęcia uszkodzonego towaru.
Przesyłkę uznaje się za zagubioną po upływie 30 dni od planowanej daty doręczenia i gdy nie można zlokalizować przesyłki.
Reklamacje dotyczące przesyłek, należy składać poprzez system lub pisemnie na adres korespondencyjny: ul. Franciszka Klimczaka 1, 02-797 Warszawa. Przewoźnik może zarejestrować reklamację dopiero po upływie ww. terminu; tj. 30 dni od planowanej daty doręczenia. W celu złożenia reklamacji przez system, należy zalogować się do swojego konta, a następnie wejść w zakładkę Reklamacje.
Do zgłoszenia niezbędne są:
-treść reklamacji z opisem zawartości i opisem sposobu zapakowania przesyłki,
-numer rachunku i kwota roszczenia,
-dokument potwierdzający wartość towaru (umowa kupna/ sprzedaży; faktura/ paragon fiskalny),
-potwierdzenie nadania z podpisem kuriera,
-załączenie „Pełnomocnictwa” – uzupełnionego przez właściciela przesyłki. Wzór i wskazówki, jak wypełnić dokument – w załączeniu.
Dokument do pobrania w Panelu Klienta podczas składania reklamacji.
Zaloguj się na swoje konto i nadaj przesyłkę!
Załączniki:
Zobacz również:
Apaczka.pl to sprawdzona platforma logistyczna działająca od ponad 10 lat na rynku przesyłek kurierskich.
Konsekwentnie wspiera firmy w rozwoju ich biznesu, udostępniając profesjonalne narzędzia ułatwiające codzienną logistykę.
Zaufało nam już ponad 160 tysięcy Klientów, którzy nadali blisko 30 milionów przesyłek!
Wolante Investments Sp. z o.o.
ul. F. Klimczaka 1, 02-797 Warszawa
Dane Firmy
NIP: 8971840043, REGON: 367328934
Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest Wolante Investments Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-797), ul. Klimczaka 1. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.
Apaczka.pl to sprawdzony operator logistyczny działający od 10 lat na rynku przesyłek kurierskich.
Konsekwentnie wspiera firmy w rozwoju ich biznesu, udostępniając profesjonalne narzędzia ułatwiające codzienną logistykę.
Zaufało nam już ponad 60 tysięcy klientów, którzy nadali blisko 20 milionów przesyłek!
Wolante Investments Sp. z o.o.
ul. F. Klimczaka 1, 02-797 Warszawa
Dane Firmy
NIP: 8971840043, REGON: 367328934
Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest Wolante Investments Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-797), ul. Klimczaka 1. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.
Apaczka.pl to sprawdzony operator logistyczny działający od 10 lat na rynku przesyłek kurierskich.
Konsekwentnie wspiera firmy w rozwoju ich biznesu, udostępniając profesjonalne narzędzia ułatwiające codzienną logistykę.
Zaufało nam już ponad 60 tysięcy klientów, którzy nadali blisko 20 milionów przesyłek!
Wolante Investments Sp. z o.o.
ul. F. Klimczaka 1, 02-797 Warszawa
Dane firmy
NIP: 8971840043, REGON: 367328934
Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest Wolante Investments Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-797), ul. Klimczaka 1. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.