Niezależnie od formy współpracy z Klientem, zobowiązani jesteśmy do wystawienia faktury VAT za przesyłki nadane w danym okresie rozliczeniowym.
Faktury dostępne są w Panelu Klienta, w zakładce Faktury, pierwszego dnia roboczego następnego miesiąca po zleceniach. np. faktura za czerwiec będzie widoczna 2 lipca, z datą wystawienia 30 czerwca.
Sprawdź poniżej, gdzie znaleźć faktury
W kolumnie Zaległość brutto będzie widoczna informacja „Zapłacona”.
Natomiast może się zdarzyć, że firma kurierska doliczy dodatkowe opłaty za usługę, np. zwrot, weryfikacja wagi i wymiarów. W takim przypadku wystawiona faktura wymaga jej opłacenia w ciągu 7 dni od daty wystawienia.
Sprawdź: Regulaminy przewoźników.
Przykładowa faktura:
Podsumowanie:
Załóż darmowe konto i bezpłatnie wyceń przesyłkę
Korzystaj z intuicyjnego formularza nadawania przesyłek