PRO Returns to usługa, która pozwala zautomatyzować proces zwrotu produktów zakupionych w Twoim e-sklepie.
Automatyzacja obejmuje obie strony procesu: sprzedającemu pozwala na kontrolę nad wszystkimi zwrotami, zaś kupującemu daje możliwość zgłoszenia zwrotu online i śledzenia poszczególnych etapów jego realizacji.
Nie korzystałeś wcześniej z PRO Returns? Wypróbuj przez 14 dni za darmo!
1. W pierwszej kolejności należy wykupić usługę PRO Returns. W tym celu skorzystaj z artykułu Jak aktywować usługę?
2. Następnie musisz skonfigurować usługę zwrotów w panelu. Aby to zrobić przejdź do zakładki Apaczka PRO i na kafelku PRO Returns, w sekcji aktywne usługi, kliknij „Konfiguracja usługi zwrotów”. W konfiguratorze należy:
3. W następnym kroku to Twój klient wypełnia formularz zwrotu, który został przez Ciebie udostępniony. Może to zrobić na dwa sposoby:
4. Kupujący uzupełnia formularz zwrotu, dane dotyczące przesyłki zostaną uzupełnione automatycznie:
5. Po przesłaniu formularza przez kupującego, otrzymasz powiadomienie e-mail o nowym zwrocie.
6. Po przejściu do zakładki Zwroty, zdecyduj czy chcesz zaakceptować czy odrzucić nowy zwrot.
7. Po zatwierdzeniu przez Ciebie zgłoszenia i wprowadzonych przez kupującego danych,kupujący otrzymuje maila z potwierdzeniem zwrotu z dołączonym listem przewozowym i dalszą instrukcją.
8. Przesyłka zyskuje status „nowy” i trafia na listę zleceń w Twoim Panelu klienta.
Załóż darmowe konto i bezpłatnie wyceń przesyłkę
Korzystaj z intuicyjnego formularza nadawania przesyłek
Serwis apaczka.pl korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce. Polityka prywatności