Instrukcja integracji z Way2Send

Platforma Way2Send pozwala na automatyzację i optymalizację procesów jakie podejmujesz w swoim biznesie. Zbuduj swój indywidualny proces przetwarzania zamówień. Połącz swój sklep z Apaczka.pl, aby zacząć nadawać przesyłki z poziomu swojego sklepu. Poniższa instrukcja przeprowadzi Cię przez integrację w kilku prostych krokach.

1. Konfiguracja w Apaczka.pl

  1. Zarejestruj się na www.apaczka.pl z kodem promocyjnym: way2send lub zaloguj się, jeśli posiadasz już konto na naszej platformie.
  2. W menu po lewej wybierz zakładkę Web API i kliknij w przycisk Dodaj integrację.
  3. Wprowadź nazwę źródła i kliknij w Zapisz.

2. Konfiguracja w Way2Send

  1. Zgłoś się do platformy Way2Send celem dokończenia konfiguracji.
  2. Wygenerowane wcześniej klucze uzupełnij we wskazanych przez platformę polach.
  3. Reszta procesu zostanie indywidualnie dostosowana do Twoich potrzeb wraz z Way2Send.

Załóż darmowe konto i bezpłatnie wyceń przesyłkę

Korzystaj z intuicyjnego formularza nadawania przesyłek

Załóż bezpłatne konto

Dopasuj Ofertę

Chcesz otrzymać ofertę dostosowaną do Twojego biznesu

Video desktop image


    Ile paczek wysyłasz miesięcznie?*

    do 2020-50powyżej 50

    Ile palet wysyłasz miesięcznie?*

    nie wysyłam1-55-20powyżej 20

    Dziękujemy! Formularz został wysłany

    Oddzwonimy do 24h. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer

    Serwis apaczka.pl korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce. Polityka prywatności

    OK