Instrukcja integracji Vendo.ERP

W portfolio Apaczka.pl pojawił się nowy system ERP – Vendo.ERP® od CFI Systemy Informatyczne.
Dzięki niemu możesz w sposób kompleksowy zarządzać swoją firmą oraz skutecznie wspierać ewidencję i planowanie zasobów przedsiębiorstwa.

Jeśli korzystasz z kompleksowego oprogramowania Vendo.ERP możesz je łatwo zintegrować z platformą technologiczną Apaczka.pl. 
Poniższa instrukcja przeprowadzi Cię przez integrację w kilku prostych krokach.

Spis treści

Konfiguracja w Apaczka.pl

  1. Zaloguj się do swojego konta na Apaczka.pl
  2. Przejdź do zakładki Web API w Panelu Klienta po lewej stronie.
  3. Kliknij w przycisk Dodaj integrację.
  4. Wprowadź nazwę źródła i kliknij w Zapisz.

Wygenerowane klucze posłużą do późniejszej konfiguracji.

Konfiguracja Vendo.ERP

W celu włączenia modułu Apaczka.pl zgłoś się do pomocy technicznej Vendo.ERP.
Po udostępnieniu modułu wykonaj kolejno:

  1. Przejdź do zakładki Ustawienia > Logistyka > Spedytorzy > Ustawienia globalne > aPaczka Plugin.
  2. Wprowadź wygenerowane na Apaczka.pl klucze API.
  3. Następnie przejdź do ustawień Spedytora Apaczka.pl i wykonaj ustawienia przesyłek zgodnie ze swoimi preferencjami i procesami w firmie.
  4. Po zakończeniu konfiguracji zapisz wszystkie ustawienia.

Od teraz Apaczka.pl będzie dostępna do wyboru podczas tworzenia przesyłek.

W przypadku wątpliwości dla konfiguracji integracji zachęcamy do kontaktu bezpośrednio z pomocą techniczną Vendo.ERP.

Serwis apaczka.pl korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce. Polityka prywatności

OK