Apaczka PRO Help – Najczęściej zadawane pytania

Informacje ogólne

  • Jakie są korzyści z aktywacji Pro Help?

Apaczka PRO Help

  • Indywidualna obsługa Klienta na poziomie VIP
  • Wsparcie reklamacyjne, pomoc w składaniu reklamacji
  • Wsparcie zespołu technicznego
  • Dedykowany numer infolinii
  • Możliwość wyboru opcji Oddzwoń do mnie
  • Doradztwo w zakresie pakowania przesyłek
  • Konsultacje związane z wyborem przewoźnika, uwzględniające rodzaj wysyłanych towarów
  • Jak połączyć się z dedykowanym konsultantem?
  1. Skorzystaj z dedykowanego dla Ciebie numeru infolinii.
  2. Nr telefonu znajdziesz po zalogowaniu do Panelu Klienta w sekcji Moje konto.

Jeśli zadzwonisz po godzinach pracy konsultantów skorzystaj z opcji Oddzwoń do mnie.

  • Jak wysłać wiadomość?
  1. Zaloguj się do Panelu Klienta i wybierz zakładkę Kontakt lub Formularz kontaktowy w menu bocznym, następnie Wyślij zgłoszenie.
  2. Wybierz KategorięTemat zgłoszenia i odpowiedni Formularz.
  3. Po kliknięciu Wyślij Twoje zgłoszenie będzie podjęte przez konsultanta w pierwszej kolejności (z najwyższym priorytetem).
  4. Dodatkowo, na Twoją skrzynkę e-mail trafi informacja o zarejestrowaniu zgłoszenia.
  • Jak złożyć reklamację?

Reklamację na uszkodzenie lub dopłatę do przesyłki można złożyć elektronicznie po zalogowaniu do Panelu Klienta.

W przypadku pytań, zadzwoń. Telefonicznie przeprowadzimy Cię przez proces składania reklamacji i zajmiemy się formularzem reklamacyjnym w pierwszej kolejności.

  • Jak przejść z przedpłaty na umowę?

Usługa Apaczka PRO jest dostępna tylko dla Klientów, którzy mają aktywną formę płatności Limit Kredtowy (postpaid) w ramach dotychczasowej współpracy.

Jeśli masz aktywną formę płatności Przedpłata i chcesz skorzystać z usług Apaczka PRO, zmień formę płatności na Limit Kredytowy.

Jak szybko przejść z przedpłaty na umowę?

  • Czy nadal będę mieć dostęp do oferty na przesyłki od platformy apaczka.pl?

Oczywiście, klienci Apaczka PRO mają dostęp do oferty na wysyłki kurierskie od apaczka.pl

  • Czy trzeba płacić od razu za wybrany pakiet, czy kwota będzie na fakturze?

Klikając w przycisk „Wybieram”, usługa w ramach PRO Help zostaje aktywowana od razu.
Jeśli korzystasz z niej po raz pierwszy to przysługuje Ci 14-dniowy bezpłatny okres próbny.
Jeśli w tym czasie nie zrezygnujesz z usługi to faktura  zostanie wystawiona w ciągu maksymalnie dwóch dni roboczych po upłynięciu okresu próbnego.

Termin płatności wynosi 7 dni kalendarzowych od daty wystawienia faktury, o ile nie ustalono inaczej.

  • Na jak długo zawieram umowę?

Umowa zawierana jest na czas nieokreślony. Szczegółowe zasady znajdują się w Regulaminie, z którym należy zapoznać się przed zamówieniem usługi. Subskrypcja jest ważna od momentu aktywacji pakietu.

  • Czy subskrypcję pakietów trzeba odnawiać co miesiąc?

Subskrypcja odnawia się automatycznie po zakończeniu bieżącego okresu rozliczeniowego.

Np. pakiet zamówiony 03.01.2022 pozwala na korzystanie z usług do 03.02.2022, po czym zostanie automatycznie przedłużony do 03.03.2022, aż do momentu rezygnacji.  

  • Czy mogę wybrać dodatkowy pakiet? Np. mam już pakiet Smart, ale chcę aktywować PRO Help

Tak, można wybrać inny pakiet, o ile nie ma się dostępu do tego pakietu w ramach innej promocji. Np. jeśli korzystamy z pakietu Apaczka PRO SELF i chcemy wykupić PRO Help, to możemy aktywować tą usługę.

  • Gdzie znajdę Ogólny Regulamin Świadczenia Usług Apaczka PRO?

Ogólny Regulamin Świadczenia Usług Apaczka PRO dostępny jest w zakładce Regulaminy.

  • Jak wygląda rezygnacja z usługi?

Z usługi można zrezygnować w każdym momencie wybierając odpowiednią opcję w systemie. Po rezygnacji dostęp do usług będzie zapewniony do końca okresu rozliczeniowego, w którym nastąpi rezygnacja.

Np. jeśli okres rozliczeniowy za pakiet kończy się 21.02.2022, to rezygnując przed 21.02.2022 zachowuje się możliwość korzystania z usług do tego dnia, a subskrypcja nie przedłuży się automatycznie na kolejny okres.

  • Czy otrzymam zwrot kosztów po rezygnacji z pakietu?

Po rezygnacji dostęp do usług będzie zapewniony do końca okresu rozliczeniowego, w którym nastąpi rezygnacja. Środki za aktywowane, rozpoczęte lub zlecone usługi nie będą zwracane.

Płatności i rozliczenia

  • Jak szybko od wpłaty zostanie aktywowana usługa w ramach PRO Help?

Usługa będzie dostępna od razu po kliknięciu w przycisk „Wybieram”. Faktura zostanie wystawiona w ciągu maksymalnie dwóch dni roboczych (nie licząc okresu próbnego).

  • Czy trzeba płacić od razu za wybrany pakiet, czy kwota będzie na fakturze?

Klikając w przycisk „Wybieram”, usługa w ramach PRO Help zostaje aktywowana od razu.
Jeśli korzystasz z niej po raz pierwszy to przysługuje Ci 14-dniowy bezpłatny okres próbny.
Jeśli w tym czasie nie zrezygnujesz z usługi to faktura  zostanie wystawiona w ciągu maksymalnie dwóch dni roboczych po upłynięciu okresu próbnego.

Termin płatności wynosi 7 dni kalendarzowych od daty wystawienia faktury, o ile nie ustalono inaczej.

  • Gdzie znajdę fakturę za usługi Apaczka PRO?

Faktury wystawiane są w wersji elektronicznej, jak również udostępnione do pobrania po zalogowaniu w naszym serwisie, w zakładce Faktury. Są to oryginały, które należy wydrukować. Nie wysyłamy faktur drogą pocztową. Jest to zgodne z prawem (Na podstawie art. 106 ust. 10 i 11 ustawy z dnia 11 marca 2004 r.).

O wystawieniu faktury damy Ci również znać e-mailem. Otrzymasz go na adres, który podałeś podczas rejestracji.

  • Na jakich zasadach będą wystawiane faktury za usługi Apaczka PRO?

Do dwóch dni roboczych od zamówienia pakietu wystawiona zostanie faktura za abonament. O ile Regulamin Promocji lub dotychczasowe ustalenia nie stanowią inaczej, termin płatności za tę fakturę wynosi 7 dni. Faktury za kolejne okresy będą wystawiane na takich samych zasadach.

Opłaty za obsługę techniczną i usługi dodatkowe będą fakturowane na takich samych zasadach jak dotychczas usługi kurierskie.

  • Czy otrzymam zwrot kosztów po rezygnacji z pakietu?

Po rezygnacji dostęp do usług będzie zapewniony do końca okresu rozliczeniowego, w którym nastąpi rezygnacja. Środki za aktywowane, rozpoczęte lub zlecone usługi nie będą zwracane.

  • Dlaczego otrzymałem kolejną fakturę?

Apaczka PRO, zgodnie z Regulaminem, który został zaakceptowany podczas aktywacji pakietu, działa na zasadzie automatycznego odnawiania co miesiąc, po zakończeniu bieżącego okresu rozliczeniowego.

Np. pakiet zamówiony 18.01.2022 pozwala na korzystanie z usług do 18.02.2022, po czym zostanie automatycznie przedłużony do 18.03.2022, aż do momentu rezygnacji.  

  • Z czego wynika kwota na fakturze?

Wartość faktury obliczona została zgodnie z obowiązującym Państwa cennikiem indywidualnym za usługi Apaczka PRO, w zależności od rodzaju wykupionego abonamentu. Aktualne ceny znajdą Państwo w zakładce Mój Cennik w Panelu Klienta.

Co miesiąc otrzymają Państwo fakturę za aktywowany pakiet Apaczka PRO Help. 

Aby opłacić fakturę jednym kliknięciem, należy wejść w zakładkę Faktury i skorzystać z szybkiego przelewu.

  • Jaki jest cennik standardowy dla Apaczka PRO?

W okresie od rozpoczęcia subskrypcji do momentu rezygnacji Klienta z korzystania z Usług, Apaczka będzie naliczać opłaty, zgodnie z wyceną dokonaną na podstawie obowiązującego Cennika standardowego:

  1. Abonament HELP – 24,90 zł netto za 30 dni
  2. Abonament SMART – 9,90 zł netto za 30 dni
  3. Abonament SELF – 9,90 zł netto za 30 dni
  4. Abonament SMART+SELF – 14,90 zł netto za 30 dni
  • Czy w trakcie trwania abonamentu, na fakturze wystawionej za następny okres rozliczeniowy, może zostać zastosowana inna stawka?

Stawka jaka znajdzie się na fakturze jest zgodna z cennikiem indywidualnym. Jeżeli w trakcie trwania abonamentu, otrzymają Państwo ofertę ze stawką inną niż dotychczas obowiązująca, zostanie ona zastosowana od przeszłego okresu rozliczeniowego.

  • Zrezygnowaliśmy z abonamentu, czy otrzymamy zwrot środków proporcjonalnie do niewykorzystanego okresu?

Po rezygnacji, dostęp do usług będzie zapewniony do końca okresu rozliczeniowego, w którym nastąpi rezygnacja. Środki za aktywowane, rozpoczęte lub zlecone usługi, nie będą zwracane.

Did you find this FAQ helpful?
0
0