Koszyk zleceń – najczęściej zadawane pytania

Czy dodanie zlecenia do koszyka jest równoznaczne z realizacją/zakupem?
Nie! Dopiero po wybraniu zleceń do realizacji, weryfikacji formularza i potwierdzeniu – Wyślij wybrane zamówienia, rozpoczyna się realizacja zamówienia.

Czy Klient na przedpłacie może korzystać z koszyka?
TAK! Zasada dodawania zleceń do koszyka i realizacja zamówienia jest taka sama, jak dla Klientów na umowie.

Jak długo mogę przechować zamówienia w koszyku?
Zlecenia nie są automatycznie usuwane z koszyka i są w nim widoczne do momentu ich realizacji. Listę zleceń można filtrować wg statusu. Domyślnie widoczne są nowe zamówienia, ale można też zobaczyć wysłane i ukryte.

Ile zleceń/zamówień mogę mieć w koszyku?
Liczbę zleceń, które masz już w koszyku, możesz zwiększać i nie jest ona limitowana. Kliknij ponownie w przycisk Importuj, wybierz źródło –> apaczka.pl i dodaj kolejne zamówienie do koszyka.

Co zrobić z zamówieniami, których nie chcę zrealizować?
Część zamówień możesz odłożyć na później. Zaznacz zamówienia, które chcesz zrealizować, zweryfikuj poprawność formularza i kliknij – Wyślij wybrane zamówienia. Reszta zleceń pozostanie w koszyku.

Gdzie znajdę historię złożonych zleceń?
Historię złożonych zleceń znajdziesz w zakładce Zlecenia w Panelu Klienta.

Jak pobiorę listy przewozowe?
W prosty sposób. Po wysłaniu wybranych zamówień, poniżej formularza wysyłkowego, pojawią się złożone zlecenia z możliwością pobrania listów.

Jak zgłosić problem związany z koszykiem?
Jeśli masz problem lub pytanie związane z koszykiem zleceń, napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego –> Pomoc techniczna –> Problem ze złożeniem zlecenia.

Did you find this FAQ helpful?
0
0