5 sierpnia 2020
Szukasz kuriera dla małej firmy? Sprawdź 5 powodów dla których warto wybrać Apaczkę. Bo każdy przedsiębiorca, wcześniej czy później, potrzebuje kuriera dla firmy. Koperta kurierska to doskonały sposób wysyłki ważnych dokumentów. Kurierem wysyłamy próbki, reklamacje, serwisy. No i oczywiście paczki. W małej firmie wybór kuriera to decyzja strategiczna. Dlatego warto poznać najlepsze, dostępne rozwiązania – a takie oferuje Apaczka. Zobacz, jak pomagamy w biznesie ponad 100 tysiącom firm.
Mała firma musi radzić sobie z tymi samymi problemami, jak firma duża. Z tą różnicą, że dysponuje mniejszymi zasobami. Dlatego ważne jest ich optymalne wykorzystanie. W logistyce dla małych firm Apaczka ma chyba najlepszą ofertę na rynku. Dzięki jednej umowie Twoja Firma zyskuje dostęp do 15 kurierów i ponad 30 usług transportowych Kurier DPD, paczkomaty InPost, palety, przesyłki zagraniczne… Tak naprawdę to nie ma usługi kurierskiej, której nie można zrealizować w Apaczce.
Jest takie powiedzenie że oszczędny dwa razy traci. Przy wyborze brokera usług kurierskich warto patrzeć nie tylko na ceny, ale również na jakość. Tak, aby mieć pewność, że Twoja przesyłka dotrze do odbiorcy na czas, w dobrym stanie, a w razie problemu można go było szybko i sprawnie rozwiązać kontaktując się z biurem obsługi zamiast spędzać godziny na samodzielnym docieraniu do przyczyny zdarzenia.
Dodatkowo w Apaczce zawsze są dobre promocje, a opiekun handlowy pomoże dobrać najlepszego przewoźnika do Twoich potrzeb.
Konto w serwisie apaczka.pl jest całkowicie bezpłatne. Nie wymagamy żadnych opłat za rejestrację czy utrzymanie konta, nie ma też żadnego minimum wysyłkowego. Dlatego możesz bez żadnego ryzyka zarejestrować firmę i przetestować nasze usługi.
Nie musisz znać szczegółów oferty kurierów. W intuicyjnym Panelu Klienta Apaczki wystarczy, że wpiszesz adresy nadania oraz odbioru i zaznaczysz rodzaj przesyłki. System automatycznie wskaże dostępne usługi kurierskie z cenami. Chcesz dodać usługi dodatkowe, jak na przykład ubezpieczenie czy pobranie? Wystarczy, że zaznaczysz odpowiednie pole w Formularzu, a system automatycznie przeliczy cenę. Zawsze wiesz za co płacisz.
Ty lub Twoi klienci preferują nadanie lub odbiór paczki w punkcie? Udostępniamy mapę z ponad 30 tysiącami punktów. Wybierz ten blisko Ciebie. I to także zagranicą!
Integracje z Allegro, PrestaShop, Shoperem ,Woocommerce czy Shoplo to automatyczne przekazywanie zleceń bez potrzeby logowania się do Panelu Klienta. Nie musisz ręcznie wystawiać zleceń. Dzięki integracjom Apaczki oszczędzasz czas i pieniądze. Wybrane integracje zawierają widget mapy punktów nadania i odbioru. Wszystkie dostępne integracje i instrukcje można znaleźć w dziale Integracje.
Każdy zarejestrowany klient Apaczki ma opiekuna klienta, który fachowo doradzi w każdej sytuacji oraz poinformuje o nowych przewoźnikach, cenach, może też przyznać rabat. Możesz mieć pewność, że niedługo po zarejestrowaniu się w Apaczka.pl, Twój opiekun zadzwoni do Ciebie, żeby pomóc w pierwszej wysyłce, odpowiedzieć na pytania, doradzić z wyborem najlepszej opcji wysyłki. W Apaczce nie jesteś sam. Zawsze możesz liczyć na pomoc i rozwiązanie problemu. Twoje zadowolenie to cel naszej pracy.
Apaczka od ponad 11 lat , co miesiąc, obsługuje ponad 100 tysięcy klientów biznesowych. Są wśród nich duże, ogólnopolskie przedsiębiorstwa jak i małe, lokalne firmy. Jedni wysyłają setki paczek w miesiącu, inni jedną.. Każda duża firma była kiedyś mała. Dlatego w Apaczce liczy się każdy klient. Masz już umowę z innym kurierem? Żaden problem! Utwórz konto w serwisie i wysyłaj paczki z najlepszym operatorem logistycznym – bez żadnego ryzyka, bez umowy, bez minimum wysyłkowego.
Chcesz otrzymać ofertę dopasowaną do Twojego biznesu? Wypełnij formularz. Oddzwonimy do 24h.
Ile paczek wysyłasz miesięcznie?*
do 2020-50powyżej 50
Ile palet wysyłasz miesięcznie?*
nie wysyłam1-55-20powyżej 20 Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych i marketingowych o produktach i usługach ofertowanych przez Alsendo sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie za pośrednictwem następujących kanałów komunikacji: e-mail, SMS/MMS, połączenia telefoniczne.(więcej) Wyrażona zgoda może zostać wycofana w dowolnym momencie, ale przetwarzanie, którego dokonano na jej podstawie przed wycofaniem pozostaje zgodne z prawem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Ci praw, znajduje się w naszej Polityce prywatności.
Oddzwonimy do 24h.
E-commerce
Polska i Czechy liderami punktów typu OOH. Skąd to wynika?
10 października 2024
Jak prowadzić dochodowy i globalny e-commerce?
Ekspansja zagraniczna do Austrii. Co warto wiedzieć o lokalnym rynku e-commerce?
apaczka pro (11) logistyka (16) przesyłka (10) przesyłki niestandardowe (20) user experience (13) wysyłka ekspresowa (1) zwroty (4)