5 lipca 2022
Prowadzenie dużego biznesu e-commerce wymaga nie tylko oferty dopasowanej do potrzeb dzisiejszych konsumentów, ale także pewnych udogodnień technologicznych. Jednym z nich jest na przykład zorganizowanie wysyłki towarów tak, aby odpowiadała ona potrzebom klientów, ale również potrzebom Twojego biznesu. Co znajdziesz w ofercie Enterprise – technologicznym rozwiązaniu wysyłkowym skrojonym na miarę indywidualnych potrzeb największych firm na rynku?
Duzi gracze rynku e-commerce, a więc sklepy online, marketplace czy platformy technologiczne potrzebują całego zaplecza technologicznego, dzięki któremu biznes jest w stanie każdego dnia konkurować z innymi, oferować swoim klientom unikalne rozwiązania lub produkty, czy wreszcie pozostawać w ciągłym rozwoju. Jednym z miejsc “szczególnej uwagi” biznesowej, w przypadku branży e-commerce, jest wysyłka produktów do klienta. Od tego, w jaki sposób zostanie ona zorganizowana, zależy wiele: wygoda prowadzenia biznesu na co dzień, oszczędność czasu, pieniędzy, zasobów ludzkich, ale też budowanie rozpoznawalności marki oraz lojalności i satysfakcji klientów.
Jak zorganizować technologicznie logistykę w dużym e-commerce, aby cieszyć się nie tylko dobrze rozegraną kwestią wysyłki produktów, ale też rozwojem biznesu i zaufaniem klientów?
Elastyczność w biznesie to słowo klucz, dzięki któremu wiele spraw i pomysłów biznesowych staje się możliwe do zrealizowania. Nie zapominaj o tym również wtedy, gdy chcesz zorganizować tzw. ostatnią milę w Twoim e-sklepie. Jak wygląda elastyczność w odsłonie Enterprise? To jedna integracja, która daje wiele możliwości i atrakcyjnych rozwiązań, na przykład dostęp do wielu przewoźników krajowych i zagranicznych (m.in InPost, DPD, DHL , Fedex), czy przesyłki paletowe i półpalety. Swobodę wyboru daje także jedyna na rynku unikalna mapa z wszystkimi punktami nadań i odbioru – co więcej, masz możliwość dodania do niej własnych punktów.
Na etapie ostatniej mili ważne są także odczucia klientów – to dzięki nim podejmują oni decyzję, czy w przyszłości wrócić do konkretnego e-sklepu i polecić go innym, czy jednak omijać go szerokim łukiem. Oferta Enterprise pomoże Ci tworzyć najlepsze doświadczenia zakupowe Twoich klientów w procesach posprzedażowych, dzięki elastycznym opcjom dostawy przesyłek czy personalizowanej mapie umożliwiającej swobodny wybór miejsca doręczenia przesyłki. Korzystając z naszego rozwiązania możesz skorzystać również z personalizacji maili ze statusem przesyłki do klientów oraz strony śledzenia przesyłki obrandowanej Twoją marką. W ten sposób jesteś w stałym kontakcie ze swoimi klientami, na każdym etapie dostawy, budując pozytywny wizerunek marki, ale także wpływając na generowanie ruchu na Twoją stronę internetową – a w konsekwencji na wzrost sprzedaży.
W ramach oferty Enterprise możesz liczyć na naszą wiedzę i wsparcie – pomożemy Ci wybrać najlepsze rozwiązania wysyłkowe do Twojego biznesu. Zajmiemy się także outsourcingiem procesów związanych z wysyłką przesyłek oraz zapewnimy wsparcie techniczne – możesz liczyć na dostęp do naszego wsparcia IT przez cały okres współpracy oraz na dedykowanego Tobie opiekuna handlowego. Dzięki temu zajmiesz się prowadzeniem biznesu i zoptymalizujesz koszty oraz czas jego prowadzenia.
Czy wiesz, że 90% osób, które miało pozytywne doświadczenie ze zwrotem towaru, deklaruje, że chętnie skorzysta ponownie z usług sprzedawcy? Zorganizowanie procesu zwrotów w e-sklepie oraz jego automatyzacja pozwolą utrzymać kontrolę nad wszystkimi zwrotami, ale także dadzą możliwość zgłoszenia zwrotu online i śledzenia poszczególnych etapów jego realizacji. Sprawnie działający mechanizm zwrotów jest skutecznym narzędziem wyróżniającym e-sklep na tle konkurencji i ma ogromny wpływ na satysfakcję zakupową oraz lojalność jego klientów. Dlatego w Enterprise zapewnimy ci zautomatyzowany proces zarządzania zwrotami oraz pełną kontrolę nad jego realizacją. Dzięki temu masz możliwość analizy czynników powodujących zwroty oraz możliwość akceptacji lub odrzucania zgłoszeń wraz z opcją śledzenia ich statusu. Oszczędzaj czas automatyzując proces zwrotów oraz zwiększaj sprzedaż i pozyskuj nowych klientów dzięki satysfakcji dotychczasowych konsumentów.
Więcej o ofercie enterprise znajdziesz tu.
Przesyłki zagraniczne
Jak sprzedawać za granicę i nie zostać w tyle konkurencji? Odkryj jak działa Inpost International – Twoi klienci już na to czekają
13 marca 2025
Porady
Jak skutecznie wdrożyć politykę zwrotów w swoim sklepie online? 6 kroków, które musisz poznać
3 marca 2025
Co to jest zlecenie transportowe? Jak poprawnie przygotować zlecenie przewozu?
28 lutego 2025
apaczka pro (5) logistyka (11) przesyłka (9) przesyłki niestandardowe (19) user experience (5) wysyłka ekspresowa (1) zwroty (4)