W przypadku integracji tej samej platformy z aktualnie wykorzystywaną, wystarczy skonfigurować oba sklepy tak samo. Nowe konto na platformie (nowy sklep), powinno otrzymać takie same ustawienia (m.in. login, hasło, itd.) jak konto, które zostało ustawione jako pierwsze.
W przypadku gdy zakładasz kolejny sklep, na innej platformie niż dotychczasowa, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:
1. Zaloguj się do swojego konta na Apaczka.pl a następnie wejdź zakładkę Lista użytkowników.
2. W strefie Lista użytkowników można dodać nowego użytkownika.
3. Po kliknięciu Dodaj użytkownika pojawia się okno:
4. Uzupełnij wszystkie pola w formularzu i następnie kliknij Dodaj użytkownika.
5. Po dodaniu nowego użytkownika, skontaktuj się z nami w celu uzyskania klucza API. W treści maila podaj dane nowego użytkownika.
6. Po uzyskaniu klucza API skonfiguruj odpowiednio swój sklep internetowy. Instrukcje konfiguracji wybranych platform znajdziesz Tutaj.
Załóż darmowe konto i bezpłatnie wyceń przesyłkę
Korzystaj z intuicyjnego formularza nadawania przesyłek
Serwis apaczka.pl korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce. Polityka prywatności